Forum > Färdiga produktioner

Toby "Hold Of Another Me"

<< < (6/8) > >>

Toby:

--- Citat från: hagis skrivet 30.06.2016, 13:49:46 ---Håller med HasseFX att sången skulle vinna på ett högre läge, men inte en oktav utan kanske en eller två toner upp. Annars bra låt!
/Hagis

--- Slut citat ---
Det kan kanske ligga något i det. Men så blir det icke.  :D Tack för din lyssning och för gillandet!/Toby

bjurte:
Härligt lite småjazzigt anslag, sköna slingor invävda här och där, kanske att det är något i övre frekvenserna som kan uppfattas som lte vasst.

Toby:

--- Citat från: bjurte skrivet 16.07.2016, 12:05:18 ---Härligt lite småjazzigt anslag, sköna slingor invävda här och där, kanske att det är något i övre frekvenserna som kan uppfattas som lte vasst.

--- Slut citat ---
Stort tack för lyssningen och gillandet, bjurte! Mina öron vill inte riktigt hitta det vassa men du kan ju ha rätt./Toby

Roffe H:
Måste bara tycka till lite kort så där efter att ha lyssnat...kanonlåt, gillar gitarrljudet och sången funkar bra (även pianisten)  :D
/Roffe H

Fuzzbub:
Schysst, behaglig låt med en skönt sound.  Jag tycker allt ligger precis där det ska förutom då kanske high-hat, speciellt på verserna.  Antar att det är det som några upplever "för vasst".  Nu råkar jag gilla att det är rätt diskantigt så jag lider inte själv av det.  :)    Bra jobb!  /Fuzz

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion