Forum > Demolåtar

MaxB - The Rain The Wind - separat mp3:a

<< < (3/3)

Altsax:
Max, du har byggt upp din egen genre med MaxB som kvalitetsstämpel!

Bra - du låter pluggarna ta plats, att du experimenterar och vågar. Det låter som the giant, den får verkligen breda ut sig och jag gillar det

Förbättring. Klipp slutet. Där blev lite lite för mycket sargent peppers lonely hearts club rök och injecera allt i kryddskåpet

/Josef

MaxB:

--- Citat från: Altsax skrivet 02.09.2016, 11:30:02 ---Max, du har byggt upp din egen genre med MaxB som kvalitetsstämpel!
Bra - du låter pluggarna ta plats, att du experimenterar och vågar. Det låter som the giant, den får verkligen breda ut sig och jag gillar det
Förbättring. Klipp slutet. Där blev lite lite för mycket sargent peppers lonely hearts club rök och injecera allt i kryddskåpet

--- Slut citat ---

Kul att det lyssnas, hade glömt bort att jag lagt upp den här. Jag hittade ursprungligen på grunden hemma hos Eddi, på väg hem till Marruschkka, då jag tänkte på Stensdotter och att jag så gärna ville höra henne hitta på en melodi och text att sjunga. Tyvärr blir det inte av, hon hinner med kr och oss musikvänner här, så jag hittade på eget istället. Var inne på dreamscape-miljöer meditation och så där så det blev ett väldigt långt stycke. Det här fungerar väldigt bra för mig om jag vill blåsa ur huvudet med vibrerande struphuvud, sång och chanting.
Uppmanar du mig att kolla Sargent Peppers peppar eller att jag ska undvika starka kryddor?  :lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion