Forum > Demolåtar
Gurano - Låt i vardande
Gurano:
Här kommer en låtidé i vardande.
Tar gärna emot era ideer - ligger instrumenten bra i mixen? vad ska t.ex. dras ner/upp/tas bort - tycker ni?
Om någon vill testa sång så är det bara att skicka mig ett PM!
/G
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Ploj2016_16_100bpm.mp3[/mp3]
Eddi:
Jepp en bra grund väntar nu bara på att Mr M kommer in med en passande sång så blir det kanon :D
Roffe H:
Tycker allting ligger helt ok än så länge (utan sång då) hoppas nån fixar sång åt dig...bra grund, läckra guror :)
/Roffe H
Marsall:
Låter lite rhcp ..men ändå inte ...skönt flow på riffen ..bra grund för vad som helst :)
Gurano:
--- Citat från: Eddi skrivet 21.05.2016, 17:49:46 ---Jepp en bra grund väntar nu bara på att Mr M kommer in med en passande sång så blir det kanon :D
--- Slut citat ---
Tackar
Ja vi får se vem som sjunger - kanske Marsall eller någon annan. Min tanke var att en inbjudan till låtdansande skulle kunna få lite fart på KR, men jag hade nog fel.
--- Citat från: Roffe H skrivet 21.05.2016, 18:44:02 ---Tycker allting ligger helt ok än så länge (utan sång då) hoppas nån fixar sång åt dig...bra grund, läckra guror :)
/Roffe H
--- Slut citat ---
Tackar för det :D
--- Citat från: Marsall skrivet 21.05.2016, 21:55:49 ---Låter lite rhcp ..men ändå inte ...skönt flow på riffen ..bra grund för vad som helst :)
--- Slut citat ---
Ja vi får se vart denna tar vägen :D
/G
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida