Oundvikligen känner man man proggen från Genisis-eran komma svallande över en - fantastiskt bra och skön låt. Nån skrev att basen var lite borta det upplevde inte jag men jag fastnade på det där höga e:et eller vad det är som plingar igenom hela låten typ - måste man ha det? Kan det sänkas? I alla fall störde det mig lite men jag kanske skulle sakna det om det plötsligt inte fanns där? Viktigt att det i så fall kommer på mikrosekunden rätt jag tyckte mig höra att det sladdade lite här o var.
Och inte sjutton skulle du kunna hålla Phil Collins lugn vid brejken från 125 och 143 eller var det var, han skulle banka in minst 16 pukslag till där. Kan du svälla ut som Gabriel på rösten så skulle det passa vid 230 nånstans för att sedan återgå till det lugna sköna sjungandet.
Men bortsett från mina spontana tankar - applåder - proggen lever 
Tack för mycket positivt och relevant återspel!!
Den lite lätt plingande tonen är en kombo av en 6-strängad och två 12.or. Har vridit och vänt en del på mixen av gitarrerna och kanske kan jag fila ner den en aning, men den låter ungefär så när jag lirar den live (kanske är det filuren som vevar på guran som ska bytas ut

Vad gäller trummorna, så ligger jag just i förhandling med Hagis om att få ett nytt trumm-arr inspelat. Och känner jag honom rätt så kommer det nog braka loss i fills och rundgångar

Jag får återkomma så snart spåren är klara.
Ja, jag hoppas proggen lever - på soundcloud kommer det massor av kloka och positiva kommentarer på spåren, så den är definitivt inte riktigt död

https://soundcloud.com/moma-10
Ha det gott så hörs strax igen!
MOMA