Forum > Färdiga produktioner
Asti - Thousand miles away (klar)
Asti:
MaxB - Kul att du gillar soundet!
Roughe - Roligt att du gillar låten!
Tack för lyss och tyck!
Ny version upplagd med komplettering av lite "konventionella" trummor i refrängerna!
Har även sänkt trumloopen något.
/Asti
Toby:
Jätteflin låt som jag lyssnat på tre gånger nu. Bra att du la dit konventionella trummor det lyfte refrängen. Snyggt intro också. Basen tycker jag är lite otajt runt 104-105, 166-167 och 205 känns den osäker och sökande. Gör mig lite orolig. :D Fin låt, snyggt sound och personlig touch! Tråkig? Inte det minsta./Toby
Bribedant:
I det mest samma höga kvalité på musik och sound som jag vant mig vid från Asti. Hälsan tiger still så här kommer mitt lillla gnäll istället. "Ah" kören har ett fult sound. Vet inte om det är någon phaser/korus effekt eller något liknande men jag hör "digitalt" in-ut fasande av kören. Introt är lite udda och spännande och jag hade hoppats att det skulle dyka upp igen i låten.. :huh:
Det är knepigare med monitorer, kör själv alldeles för mycket lurar, men du verkar fixa detta. Balanserat och snyggt mellan högt och lågt, vänster och höger.
Eddi:
Javisst klart bättre flyt nu med nya trummorna och man hör vad som är vad. Försökte lyssna efter digital inpu output på körerna men hörde inte något. Lyssnade i högtalare dock. :)
MaxB:
Gillar att du lagt till konventionella trummor i ferren bra drag!
Men volymen på trummorna tyckte jag nog var generellt låg eller jag tänkte i alla fall på det runt, typ vid 119 och framåt - då hörs knappt (konventionella) trummorna i mina lurar.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida