Forum > Demolåtar
MaxB - Songlife - låt av Christer 'Bluesslim' Strömberg
zorrow:
Snygg sång och arr. Allt sitter i mixen. Väl framfört i alla bemärkelser. Beklagar sorgen!
Eddi:
Woops! Jag är rätt så övertygad om att Christer gör vågen när han hör detta where ever he is.
Skitsnyggt arrat och framfört en "passande" höjdare detta :D
MaxB:
--- Citat från: Toby skrivet 29.04.2016, 16:14:45 ---Riktigt fin och trösterik låt. Gillar accapellaslutet extra mycket. Alltid sorgligt när en nära vän rycks ifrån en. Musiken helar./Toby
--- Slut citat ---
--- Citat från: Marruschkka skrivet 29.04.2016, 18:22:03 ---Fin tribut till din bortgångne vän, där du gjort en väldigt fin tolkning :rolleyes: Gillar!
--- Slut citat ---
--- Citat från: zorrow skrivet 29.04.2016, 21:33:23 ---Snygg sång och arr. Allt sitter i mixen. Väl framfört i alla bemärkelser. Beklagar sorgen!
--- Slut citat ---
--- Citat från: Eddi skrivet 30.04.2016, 03:03:14 ---Woops! Jag är rätt så övertygad om att Christer gör vågen när han hör detta where ever he is.
Skitsnyggt arrat och framfört en "passande" höjdare detta :D
--- Slut citat ---
Tack alla för sympatier.
Roffe H:
Fin låt snyggt arr. Gillar speciellt "dun-dun" gitarren till höger och avslutet med acapella...beklagar förlusten av din vän.
/Roffe H
Asti:
Skön låt! Snyggt arr och fint framfört, både sång och övrigt!
Leadsången är kanske lite torr i förhållande till resten.....kunde nog va' fräckt med ett Lennon-eko på den..? :)
Snyggt Acapella-slut! Dobro med lite smäktande inslag här och där tror jag också skulle kunna funka!
Synd att Christer inte fick höra din fina tolkning Max!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida