Forum > Demolåtar

Mr G & Mr M - Det finns en tid

<< < (2/4) > >>

Toby:
Fint sväng och bra gitarrspel! Detta blir säkert alldeles utmärkt.  :)/Toby

Asti:
Svänger fint! Snyggt gitarrlir som alltid!  :)
Tycker nog nivåerna känns OK. Möjligen kunde ljudbilden breddas något...
"Mellanspelet" som börjar strax efter 90 sekunder sitter fint, men skulle
nog kunna kortas en aning. Det beror ju iofs på hur sången blir....
/Asti

zorrow:
Härligt lir! Nivåerna är bra och alla instrument kommer fram finfint. Dock har Asti rätt om bredden. Nu låter det som endast basen har breddats och resten lite i mitten. Gillar det lite psykadeliska mellanspelet :D

Gurano:

--- Citat från: Toby skrivet 26.04.2016, 14:05:39 ---Fint sväng och bra gitarrspel! Detta blir säkert alldeles utmärkt.  :)/Toby

--- Slut citat ---
Tackar :D

--- Citat från: Asti skrivet 26.04.2016, 15:29:37 ---Svänger fint! Snyggt gitarrlir som alltid!  :)
Tycker nog nivåerna känns OK. Möjligen kunde ljudbilden breddas något...
"Mellanspelet" som börjar strax efter 90 sekunder sitter fint, men skulle
nog kunna kortas en aning. Det beror ju iofs på hur sången blir....
/Asti

--- Slut citat ---
Tackar
Jag har oxå tänkt på bredden på grejorna - vi får se om jag breddar allt eller smalnar av basen helt enkelt. Vi får se hur jag gör med mellanspelet - men, som du skriver, så hänger det på vilken sång det blir

--- Citat från: zorrow skrivet 26.04.2016, 21:10:40 ---Härligt lir! Nivåerna är bra och alla instrument kommer fram finfint. Dock har Asti rätt om bredden. Nu låter det som endast basen har breddats och resten lite i mitten. Gillar det lite psykadeliska mellanspelet :D

--- Slut citat ---
Som jag skrev till Asti så har jag oxå funderat på breddningen - men då i termer att basen är för bred :D
Kul att du gillar mellanspelet - jag tänkte att det skulle bryta av på ett skönt sätt :D

Tack för tips och tankar
Göran

MOMA:
När dyker Mr M upp? Kan du inte muta honom med en kaka, eller en flaska Loranga eller en...

Väntar träget på fortsättning!

MOMA

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion