Forum > Demolåtar

Gurano & Plinka - Lovely sky

<< < (3/3)

MOMA:
Skön låt! Och bra sång! Den studsar bra med gitarrerna och med bra delay på leaden får man bra flyt i helheten. Jag kanske håller med om att sången skulle kunna få kliva lite närmare för att bli snäppet tydligare - dealyet kan ju följa upp ändå för att skapa space.

Bra känsla på denna!!

MOMA

Gurano:

--- Citat från: Dividend skrivet 27.04.2016, 12:08:03 ---Helt okej.
Bra sång av Plinka. Jag vet inte om den ska höjas alls, tycker den går fram. Kanske pytte :)
Längtar efter ett av dina helgalna gitarrutbrott från förr, t ex på slutet :) Mellanspelet är finemang, rytmiskt och medryckande.

--- Slut citat ---
Håller just nu på med en mix där sången höjts lite + lite andra grejor.
Får väl göra en låt snart där guran får fritt spelrum helt och hållet - så att din längtan stillas :D

--- Citat från: Marruschkka skrivet 27.04.2016, 17:31:52 ---Jättebra låt av dig  & sång av Plinkan  :-D
Jag säjer som flera sagt tidigare, upp med sången lite till så är den hemma :P

/Marre

--- Slut citat ---
OKi sång snart uppåt :D

--- Citat från: MOMA skrivet 27.04.2016, 17:55:34 ---Skön låt! Och bra sång! Den studsar bra med gitarrerna och med bra delay på leaden får man bra flyt i helheten. Jag kanske håller med om att sången skulle kunna få kliva lite närmare för att bli snäppet tydligare - dealyet kan ju följa upp ändå för att skapa space.

Bra känsla på denna!!

MOMA

--- Slut citat ---
Tackar - sången ska fixas.

Tack alla för era tankar och synpunkter
/G

bjurte:
Superb under sångdelarna,verkligen,men som sagt svajjar förmycket i volymen, ibland hörs den knappt för att lite senare vara nästan för hög, mer kompressor där, eller klippa och klistra/Automatisera. Resten av låten är 'bara' bra... :D

Gurano:

--- Citat från: bjurte skrivet 28.04.2016, 12:27:15 ---Superb under sångdelarna,verkligen,men som sagt svajjar förmycket i volymen, ibland hörs den knappt för att lite senare vara nästan för hög, mer kompressor där, eller klippa och klistra/Automatisera. Resten av låten är 'bara' bra... :D

--- Slut citat ---
Tack - kul att du gillar vår låt - ska fixa sången!
/G

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion