Forum > Färdiga produktioner

Harmonica mike/ MARJA-LENA FINAL MIX!!!

<< < (2/15) > >>

Harmonica mike:
Jaha ja..Donat vidare med denna,bättre sämre - håller mitt upplägg? Mina tankar om låten finns längst upp i tråden..Hjälp mig lite med mina funderingar..

Mvh
Micael

mahan:
Jaaaahapp
o så får vi gissa var vi ska hitta version 2 då? :P
Står den gömd bakom lappkåtan......näei
Finns den månnee.....näije :rolleyes:

Hjälp Mikke!!!

Harmonica mike:

--- Citat från: mahan skrivet 17.09.2007, 20:46:20 ---Jaaaahapp
o så får vi gissa var vi ska hitta version 2 då? :P
Står den gömd bakom lappkåtan......näei
Finns den månnee.....näije :rolleyes:

Hjälp Mikke!!!

--- Slut citat ---

:D :D Nu så Johan är version 2 här..Jag är liiiite skeptisk,vad tycker du?

Mvh
Micael

DåligtGehör:
Det var ju som på beställning  ;)  Här hittar du andra vägar med trummor och komp. Luftigt och gungigt! SKönt när du går djupt ner med rösten.

SKön sak. Utveckla!

Hehe ca: 1:20 du kunde inte hålla dig ifrån kompet med dubbelslagen på virveln. Synd, du har med något liknande i många låtar nu. Kunde kanske varit fritt från det kompet i denna?

mahan:
Lyssnar äntligen,

Intron e skitsnygg, och otroligt lågt kommer du med sången,
jahaa så kommer vi in i lappjazzens värld, jäkla snygg den insvängda jazzdelen, måste dock fundera ett tag om den passar in här. Men skitsnyggt lirat, trummorna lite tunga kanske....

Och otroligt nog har du lämnat bort munspelet, klokt övervägt, här är det mörka instrument som gäller!

Inte för mycket reverb på jojkhet, annars sitter det så tusans fint, genre skulle vara kul att veta!
Ja ja ja, Mike, alltför kort denna nu, snygga stämningar mera flöjt och kanske t.om lite längre jazzdel, månne det går att köra jojk i jazzen , testa!

Mycket positivt och snyggt, laikit!

h.  Johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion