Forum > Färdiga produktioner

Harmonica mike/ MARJA-LENA FINAL MIX!!!

<< < (9/15) > >>

Harmonica mike:
Hoppas jag inte har missat nån nu.Med det så tackar jag för alla fina tips och trevliga kommentarer om min låt.

Nu skall jag bara leva upp till allas förväntningar,"kill your darlings" får inte förekomma i denna.

Hör av mig när jag har version 3 klar,plockar bort låten nu så andra får komma fram.

Mvh
Micael

stajo:
Hej Staffan.
Jo jag vet om det där med stråkarna,är alldeles för färsk i det programmet för att få till det som jag vill ha det.Stackato säger du,skall kolla det..Om jag kör fast i det,har forumets bästa stråk arrare lust att bidra med ett arr som höjer låten flera kilometer??

Tack för övrigt omdöme,det är kul med nya genrer..Hoppas nu att du läser detta,hör jag inget så drar jag ett pm..

Mvh
Micael
[/quote]

hehe du ger mig inte alls någon prestationsångest.... ;).

Visst kan jag försöka, samtidigt är det kanske som karl redan påpekat att det kanske inte funkar med stråkar. Dock kan man ju som jag sa testa med stackato stuket.
Skicka mig ett pm med version utan stråk och kanske lite ackord för jag är lite lat  :ph34r:.
/Staffan

Harmonica mike:

--- Citat från: stajo skrivet 19.09.2007, 17:41:24 ---Hej Staffan.
Jo jag vet om det där med stråkarna,är alldeles för färsk i det programmet för att få till det som jag vill ha det.Stackato säger du,skall kolla det..Om jag kör fast i det,har forumets bästa stråk arrare lust att bidra med ett arr som höjer låten flera kilometer??

Tack för övrigt omdöme,det är kul med nya genrer..Hoppas nu att du läser detta,hör jag inget så drar jag ett pm..

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

hehe du ger mig inte alls någon prestationsångest.... ;).

Visst kan jag försöka, samtidigt är det kanske som karl redan påpekat att det kanske inte funkar med stråkar. Dock kan man ju som jag sa testa med stackato stuket.
Skicka mig ett pm med version utan stråk och kanske lite ackord för jag är lite lat  :ph34r:.
/Staffan
[/quote]

Visst så kan det vara,stråket kanske inte passar.Kanske ett flöjt arr i stället?
Nåväl,jag följer ditt tips om "stackatot" och ser vart det bär iväg..Kul att du hakar på om det kör ihop sig - men jag provar att kasta mig ut på gungflyt och kollar om det håller..Dock är det definitivt inte min bransch,numera är jag i bas å piano branschen.. :D

Thanx.

Mvh

Micael

Emulator:
Stajo - lord of the strings. kan inte annat än att hålla med!

stajo:

--- Citera ---
Visst så kan det vara,stråket kanske inte passar.Kanske ett flöjt arr i stället?
Nåväl,jag följer ditt tips om "stackatot" och ser vart det bär iväg..Kul att du hakar på om det kör ihop sig - men jag provar att kasta mig ut på gungflyt och kollar om det håller..Dock är det definitivt inte min bransch,numera är jag i bas å piano branschen.. :D

Thanx.

Mvh

Micael

--- Slut citat ---

Ok försök lösa det så skall jag ge dig svaret sedan  :P
Nä skämt och sidor det känns som du o mr Emulator har lite övertro på en... fast man får väl passa på och suga åt sig, det är ju inte varje dag det ges tillfälle ;).

Jahopp då får man väl suga tag i någon egen låt istället :blink:. Skall bli kul att höra sedan vad du hittat på.
/Staffan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion