Forum > Färdiga produktioner
Harmonica mike/ MARJA-LENA FINAL MIX!!!
stajo:
Häftigt :). Du bygger upp en riktigt skön stämning och jag gillar jojkandet, det är det som gör det. Tycker inte heller stråkarna funkar riktigt, det är som om de blir för släpiga och inte hänger med i rytmen. Kanske skulle det funka om du använder något stråk-stacato ljud..
Gott att du testar olika genrer :)
DåligtGehör:
Panflöjt - är inte risken stor att det blir för tjusigt och snyggsmetigt, inte minst med 18 kilo reverb :unsure:
equality:
http://www.myspace.com/boine
Gula Gula är väl den som hörts mest?
Tant Fransa:
Jättesnyggt! Sången: tycker du lyckas otroligt bra med cisset i "gigant"-oktaven (eller vad det heter så långt ned "sub-kontra-bas..."?). Revbenen vibrerar. Däremot känns det som om du har en liten resa på väg ned. E-et inte lika övertygande, och iofs kan man hävda konstnärligt frihet osv. men jag tror att det skulle bli ännu snyggare om du slappnade av och drog in/ned hakan på vägen ned.
Dösnyggt med halvtonsteget upp. Pianot också bra - mycket mer självförtroende, mer Pa -pa-pa-pa-pa-pa-PA. Du rantar runt i kåtan lite vid 1:36 nånting, men så kommer det en SKITSNYGG avslutning vid 1: 43. Precis rätt tangenter - precis rätt tid! Men du, vid 1:54 verkar ni inte överens om vilken tonart ni spelar...? Pianot ligger kvar på höjden men du går tillbaka till utsprunget. Det förstår jag inte riktigt... :unsure:
Men i princip mycket vackert - ser norrskenet ända härifrån!
Wernborg:
--- Citat från: mahan skrivet 18.09.2007, 01:26:13 ---Sitter själv just med bamseklumpen i handen o med blåsiga fingrar försöker få till ett stånd, he he. :P
h. Johan
--- Slut citat ---
:o
sorry.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida