Forum > Demolåtar
forgiven-karl -Wernborg
Wernborg:
Första versionen har en närhet på nåt vis som den nya inte har. Osäker på vad det är.
Fimpa bastrumman helt, den är otajt och dessutom onödig i en sån här låt. Väldigt fint piano.
Ta detta rätt, men kan du inte posta en instrumental också? Tror den håller för den. :)
Håller med Mahan om att ett solo skulle sitta som en sportmössa.
Åhh, jag skulle vilja lägga ett solo på denna. :wub:
karl:
Ja ...baskaggen känns väl inte så rolig men tror det ska på nya brushtrummor med lite mer rätt känsla....och första versionen brukar vara mer känsla för mig...jobbar jag för länge så försvinner något på vägen....
//: karl B)
karl:
En ny version med en av forumets vassaste gitarrister Wernborg....en del andra ändringar är gjorda också....kom gärna med kritik
forgiven med gitarr-Wernborg
equality:
Märkligt intro, nåt som går baklänges? :huh: . Stark låt som nog tjänar på att vara utan trummor eller att de kommer in på slutet. Håller kanske inte med om alla toner i solot som är lite trevande stundtals och jättesnyggt stundtals. Snygg taktfast bas efter solot. Guran otajt och trevande i vä kanal. Fadeout är inget vidare. Hoppas ni inte tar illa upp men förändringarna motsvarar inte mina förväntningar som nog var för höga.
karl:
tackars e... kanske hade aningen brådis i studion idag men tycker mig höra ett växande reverserat intro som kanske ska hålla på ett tag till... :huh: B) får dra det en vända till...har försökt labbat med sången så den växer lagom igenom låten....jag tycker gitarren funkar och ska kolla tids koderna om gitarren hamnat snett???...tar aldrig illa upp att få kritik.... B) tackars
--- Citat från: equality skrivet 02.10.2007, 23:02:58 ---Märkligt intro, nåt som går baklänges? :huh: . Stark låt som nog tjänar på att vara utan trummor eller att de kommer in på slutet. Håller kanske inte med om alla toner i solot som är lite trevande stundtals och jättesnyggt stundtals. Snygg taktfast bas efter solot. Guran otajt och trevande i vä kanal. Fadeout är inget vidare. Hoppas ni inte tar illa upp men förändringarna motsvarar inte mina förväntningar som nog var för höga.
--- Slut citat ---
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida