Forum > Demolåtar
forgiven-karl -Wernborg
karl:
En låt som jag snickrat på ett tag och kanske inte helt nöjd med trummor och dyl...tar gärna emot konstruktiv kritik på rubbet...
En ny version med en av forumets vassaste gitarrister Wernborg....en del andra ändringar är gjorda också....kom gärna med kritik
forgiven
forgiven ny version
forgiven med gitarr-Wernborg
Emulator:
mitt i "produktion av egen musik" hoppar jag in hit. Oj så lugnande. Skulle gärna se en mer framträdande bas. helst ståbas med lagom mycket strängljud, aknske än mer softa vispar. kaggen låter lite "flofp"-trist. passar inte riktigt kanske sänka den lite och upp med resten?
Men shit vilken stämningsfull låt. Om trummorna fixas så är jag genomnöjd.
vackert.
Harmonica mike:
Hej karl.
Vacker liten sak,as snyggt piano..Trummorna ligger så lågt i ljud bilden så jag hör dom nästan inte...Kanske är lika bra då jag och trummor inte riktigt går överens :D..Fantastisk sång,snygga stämmor.
Nånstans där långt bak hör jag en ansats till lite små jazziga drums..Höj dom lite..
Mycket fin låt,drar du upp drumsen så är du hemma.Pianot var riktigt bra.
Mvh
Micael
mahan:
Jajjamen, den genren behärskar du Karl!
Jätte skön låt, och håller med Emu att den blir ännu skönare med ståbas och trumfixet.
En så personlig o skön röst att man ryser när man lyssnar, särskilt stämmorna som sitter till tusen!
Nåt smått som distar och några aningen sura toner från pianot, men det vet du säkert själv om redan ;)
Svårt att får allt tajt ien så långsam låt.
Skönt att lyssna både spel o text! :)
h. Johan
karl:
tackar för lyssningar...Emu, Hm och mahan....verkar som jag får greja vidare med trummorna och ev. basen....ska lyssna lite till....men kul att ni verkar gilla B) / karl
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida