Forum > Färdiga produktioner
Eddi & Izza & Perrowitch FYI - klar!
Eddi:
Nytt försök då och nu med text :D
MaxB:
Härligt att läsa med i texten samtidigt. Bra ju!
Tjejen har enligt mig lite för mycket reverb/eko/widener.
Cool Kalle Anka kör innan reffen på slutet
Vill du - eller vill du inte, ha något försök till försiktigt(?) körarrangemang från mig, om jag har tid och inspiration närmaste dagarna/veckan?
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 12.04.2016, 10:23:55 ---Härligt att läsa med i texten samtidigt. Bra ju!
Vill du - eller vill du inte, ha något försök till försiktigt(?) körarrangemang från mig, om jag har tid och inspiration närmaste dagarna/veckan?
--- Slut citat ---
Mitt förra misslyckade mastringsförsök lät bra i mixlurarna men skräp i högtalarna, det här låter hyfsat i högtalarna men skräp i mina Porta Pro - hur lyssnade du? Ja jag får göra om och dra ner på reverb och compression hör jag.
Till den här låten känner jag inte att det skulle passa med din änglakör eller liknande men gärna till nästa. Tack för återkommande tyck :D
MaxB:
--- Citat från: Eddi skrivet 12.04.2016, 12:27:42 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 12.04.2016, 10:23:55 ---Härligt att läsa med i texten samtidigt. Bra ju!
--- Slut citat ---
Mitt förra misslyckade mastringsförsök lät bra i mixlurarna men skräp i högtalarna, det här låter hyfsat i högtalarna men skräp i mina Porta Pro - hur lyssnade du? Ja jag får göra om och dra ner på reverb och compression hör jag.
Till den här låten känner jag inte att det skulle passa med din änglakör eller liknande men gärna till nästa. Tack för återkommande tyck :D
--- Slut citat ---
Lyssnade i ....
hörlurar, som jag känner hur de beter sig.
Gurano:
Kul med dotera på sång. Sången är lite för hög å har lite för stor rymd tycker jag. Jag saknar även en go å tydlig bas i låten.
Du ska vara stolt över flickan :D
/G
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida