Forum > Färdiga produktioner
Harmonica mike/ Skuld fällan..
Harmonica mike:
Låt namn:Väder och funderingar(arbets namn) NU SKULD FÄLLAN!
Artist:Harmonica mike
Genre:Det säger jag inte :lol:
Kompositör.Hm
Producent:Hm
Ev,Medverkande:Nope,just me.
Inspelnings år:2007
Format:Mp3
Färdig demo:Nope men kanske lite närmare..
Hej.
Tagit bort låten för ytterligare fix.Lägger upp den igen när allt sitter där det ska...
Mvh
Micael
equality:
Känner igen ditt sound direkt blues-Micke. Kul att du sjunger på svenska numera, blir så mycket mer levande och kommunikativt. Det var en skön kommentar på gång på slutet och så tar det bara slu......t :wacko:
EZ-drummer tycker jag du har tyglat bra i soundet. Klar potential!
Tokai:
Ursäkta mig, men jag börjar fan i mej bli lite irriterad av att du stoppar låten så snabbt :(
Det går inte att bedöma vare sig låt, komp eller what ever efter en så kort tid :huh:
Kom igen, mer kött på benen :)
Harmonica mike:
--- Citat från: equality skrivet 15.09.2007, 00:15:57 ---Känner igen ditt sound direkt blues-Micke. Kul att du sjunger på svenska numera, blir så mycket mer levande och kommunikativt. Det var en skön kommentar på gång på slutet och så tar det bara slu......t :wacko:
EZ-drummer tycker jag du har tyglat bra i soundet. Klar potential!
--- Slut citat ---
Equality då:
Ja det haltar ju lite än i låten men det blir nog rätt skönt sväng i slut änden..Jo jag tycker oxå att trumsoundet blev bättre,har skruvat en del som sagt..
Strofen som ska in i slutet lyder.."våra drömmar och pengar kvar"..Kunde inte sjunga nåt mer grannarna...
Men det kommer väl mera så småningom..
Tack för comment.
Mvh
Micael
Harmonica mike:
--- Citat från: Tokai skrivet 15.09.2007, 00:29:19 ---Ursäkta mig, men jag börjar fan i mej bli lite irriterad av att du stoppar låten så snabbt :(
Det går inte att bedöma vare sig låt, komp eller what ever efter en så kort tid :huh:
Kom igen, mer kött på benen :)
--- Slut citat ---
Jag ber om ursäkt Tokai.
Men jag kunde inte lira eller sjunga nåt mer ikväll,grannarna..Låten är alldeles färsk,men nästan klar inspelnings mässigt.Lirat detta ikväll i brist på bättre sysselsättning..Det ska dit mer sång å en gura sedan är det klart.Så "hang in there mate",det kommer mera..
Sätt den på repeat :lol:
Mvh
Micael
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida