skön inledning, riktigt härligt pianoljud också, vad är det för plug?
Har du inte någon ny på gång med svensk sång, är sugen på att höra din stämma igen.
Muciserandet har legat nere under lång, lång tid. Börjat lite igen. Pluggen är Alicia Keyes samplade piano.
Skönt jazzlunk från EQ!!
Hade inte haft ngt emot en längre version och med lite skönsång till dock.
Tycker alltid du får till sköna harmonier och en stämning i dina alster som triggar mig.
Har ju bara varit tvungen att sätta melodi och text på ett par av dem. 
You're wellcome dear friend. Har annars en bunt låtar som skulle lyfta med din väna stämma.
Apropå den eminenta musikstil som du ägnar dig åt - jag tror att Anders Widmark fortfarande ha sina tisdagskvällar på Kolingen - med mycket bra gäster. Rekommenderas om du hittar ett datum:)
MOMA
Widmark gillar jag verkligen. Tycker Holly Hanna är en suverän låt, har ett par CD med honom, psalm-cd:n bl a.
Har sett honom live en gång med Sara Isaksson.

Bra grund - saknar sång dock! 
Tackar! Gärna sång men det fixar inte jag.

Sax kanske, finns ju, vad jag vet, minst två duktiga lurblåsare här.
Nu limmar det än bättre ..Melodin sätter sig verkligen på näthinnan..Jag tar en lyss till.. 
Tack återlyssning Marsall! Kul!
Underbart. Est som asti var inne på skiner igenom.
Förbättringspotentialen ligger i att sy ihop delarna som nu låter lite var för sig. Trodde den skulle sluta två-tre gånger.
Möjligen ett oktavpiano eller jazzgitarr för att accentuera tema ibland.
Bra!!!!
Jo jag vet att det mittenpartiet är stökigt hade väl ingen riktig plan innan jag skred till verket som det så vackert heter. Samtidigt kanske obeslutsamheten har ett visst värde i sig, lurar lyssnaren lite..

Tack för jag fick låna ditt säkra öra och för tipsen. Jazzgitarrtjännsten, det vet du, är alltid ledig.

Lyssning 4 - fortfarande kvallel!! (inte så vanligt faktiskt 
God Påsk
MOMA
Men vad kul MOMA. Tackar särskilt! Glatt Påskslut själv!