Forum > Färdiga produktioner
Asti - It's all in my mind (f.d. Vanheden) version 2
Marsall:
O när du gör trummkomp o grejjer ..kör monitorer så mycket du bara kan ..O fetvadd låter ju kanon .Ska nog köra med det jag också faktiskt..
Ser fram emot mer Astisar" B) :)
Asti:
--- Citat från: Kornstad skrivet 31.03.2016, 23:27:25 ---Jättebra!
Jag är så himla tråkig, så jag vill faktiskt inte ändra på någonting.
eller.. efter två lyssningar så kan jag känna på ett par ställen som tex i slutet där trummorna öser på lite med fills att det blir lite rörigt i mixen.
Handlar bara om ngn sekund dock, resten är klockrent härlig Asti-style.
Verkligen kul att höra att det funkar så bra för dig även med monitorerna istället för lurar.
Kör själv alltid monitorer och provlyssnar i lurar sedan.
--- Slut citat ---
Verkligen kul att du tycker det är bra!
Ja, usch så tråkig du är! :D Vill ju inget hellre än att ändra på så mycket som möjligt! B)
Du har säkert rätt i att det är lite rörigt där fillsen "löper amok".
Ska se om jag kan göra något åt det och få lite klarare mix där!
Jo, som sagt, det funkar ju utan hörlurar så länge man inte behöver spela in med mikrofon...
Nu hade jag mycket inspelat sedan tidigare, så därför gick det rätt så bra.
Tack för feed och omtanke!
/Asti
Roffe H:
Jag måste nog också vara jättetråkig och säga att du inte behöver ändra något :lol: Jättefin låt detta! :)
/Roughe H
Eddi:
Tack för att du avslöjade det där med Vanheden annars hade det hängt i luften att fasen det där har jag hört förut, men som andra har sagt sedan tar den ju andra vändningar som är klart Astiska - jag tycker att mixen sitter hur bra som helst, :)
Asti:
--- Citat från: Roffe H skrivet 02.04.2016, 13:36:58 ---Jag måste nog också vara jättetråkig och säga att du inte behöver ändra något :lol: Jättefin låt detta! :)
/Roughe H
--- Slut citat ---
Det var tråkigt! :( ..............men kul att du gillar låten! :D
Tack för din råa kommentar Roughe! :)
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida