Forum > Demolåtar

Mr G & Marsall - Mycket lättare

<< < (2/2)

Dividend:
Intressant ljudbild och sen när Marsall kommer in. Det låter progg (inget illa menat),

SKönt sväng iallafall.

Gurano:

--- Citat från: Dividend skrivet 18.03.2016, 15:49:45 ---Intressant ljudbild och sen när Marsall kommer in. Det låter progg (inget illa menat),

SKönt sväng iallafall.

--- Slut citat ---
Tack för lyss å komment
Varför skulle jag ta illa upp om du tycker det låter progg? Inga problem för mig - så länge jag gör musik jag tycker är bra så spelar det ingen roll hur den etiketteras :D
/G

Plinka:
Jag har också svårt att uppfatta texten, förutom på det allra sista, där hörs Marsall jättetydligt och bra :) Annars skön energi!

Gurano:

--- Citat från: Plinka skrivet 19.03.2016, 08:56:02 ---Jag har också svårt att uppfatta texten, förutom på det allra sista, där hörs Marsall jättetydligt och bra :) Annars skön energi!

--- Slut citat ---
Tackar för tankar!
Nu har Marsall å jag mixat lite till - vässat några sångspår med EQ och höjt vissa ett litet snäpp. Vi tycker själva att sången nu kommer fram utan problem. De flesta sångspåren saknar i princip reverb (även om några spår har lite kvar).
/G
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/MycketLattare_Ploj35E.mp3[/mp3]

equality:
Vilt och ösigt, gött. "Progg" nämnde Per, ja det låter MNW. Marsall låter nära men musiken långt bort. Det finns möjlighet att mixa vidare. Bra insatser från de inblandade och kul text.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion