Forum > Färdiga produktioner
Plinka ft Marre, Tanja, Katarina -Pilgrimens Färd/Pilgrim Path
Plinka:
--- Citat från: pxm skrivet 13.03.2016, 16:44:20 ---Men,,,,, du är ett geni, Plinka !!! :wub:
Det här är jättecoolt. :wub:
Vilken häftig polyrytmik.
Jag diggar den här. Jag tror jag uppfattar
darbukas och du har rätt. De låter verkligen
bra. Kalimba hanterar du riktigt bra. :)
Det här är en jättebra produktion, musik-
mässigt som mix-mässigt.
Det är några minuter men jag förlorar aldrig
intresset. Denna låt är spännande hela tiden.
mvh
--- Slut citat ---
Tack pxm!!! Det var roligt att du gillar den, och mina trummor :D
--- Citat från: Marsall skrivet 13.03.2016, 16:47:52 ---Själv är jag inne i en yogastim för tillfället Kör 1 H/dag nu skall hålla på i några veckor ..gott som tusan för lemmarna :D
Till låten..Försökte hitta nåt gnäll :unsure:..Men det hittades icke ..Fina rytmer o sånginslag av er alla.. Den yogamusik jag kör efter är mer monoton o malande ..Men det beror nog på yogans utformning finns ju en del B) :D
Yog on" :)
--- Slut citat ---
Gott att höra, ja yoga är medicin för lemmar, kropp och själ! Har du inge gnäll så är det ju topp! Yog on du med!
--- Citat från: Toby skrivet 13.03.2016, 17:46:45 ---Mycket fint! Härligt ljud du skruvat till. Gillar bäst första delen med de snygga stämmorna. Andra delen kändes lite lång men mer meditativ så den fyller nog sin funktion. Rytminstrumenten låter väldigt bra. Snyggt jobbat tycker jag!/Toby
--- Slut citat ---
Tackar, ja jag vet inte hur många timmar jag suttit och skruvat på den mixen, men det lönar sig visst att vara noggrann med en gång, så man inte hinner ledsna för mkt på den, och det känns ju lovande att ingen hittills klagar på den ;)
--- Citat från: Roffe H skrivet 13.03.2016, 21:08:28 ---Jättefin ljud och mix, sköna körer...alla dessa rytminstrument är ju helt underbart :wub:, skulle ha svårt att sitta still under detta yogapass (kanske inte är ett måste) :lol:
/Roffe H
--- Slut citat ---
Tack Roffe!! Kul att du gillar mina rytminsinstrument oxå! Jo denna låt är inte tänkt att sitta stilla till. Jag har skapat ett koncept som jag kallar YogaDance, och det är som det låter, en blandning av dans och yoga så här är vi i rörelse! :D
Tack alla för lyssningar och öron!!
spacetrucker:
Jädrans vilka fina sound du fåt till :wub:
Jag skulle sänkt volymen på sången en aning så den mer skulle smälta in i musiken... att sången skulle vara ett instrument bland de andra liksom... smaksak B)
Kanonbra hur som helst
//Space
Asti:
Fantasifullt arr och skön ljudbild! Många fina rytminstrument ni fått med!
Är nog böjd att hålla med Spacetrucker vad gäller sångvolymen - något hög ibland.
Stämningsfullt!
/Asti
Marruschkka:
Fantastiskt arr, prod & stycke och det var ett sant nöje att medverka, tack för det :)
När jag nu lyssnat flera gånger så är jag benägen att hålla med om att stämmorna kunde vävas in mer i ljudbilden så de inte sticker ut för mycket?
Testa Plinka!
/Marre
MaxB:
Härligt med skoj och djup och annorlunda tongångar!
Gillar ert skapande!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida