Forum > Färdiga produktioner

Plinka ft Marre, Tanja, Katarina -Pilgrimens Färd/Pilgrim Path

<< < (4/4)

equality:
Wow! Vilken skön blandning av ljud, rytmer och nåt slags femtiotals Neil Sedaka-kostym över det hela. Suveränt proddat. Lekfullt, lätt och proffsigt.  :)

Plinka:
Ojdå, har visst glömt att svara på kommentarer här, sorry!  :blink:

--- Citat från: Dividend skrivet 20.03.2016, 06:28:29 ---FLumigt :D

VÄldigt fina ljud du fått till och man vaggas lätt in i en trygg famn när man lyssnar.

--- Slut citat ---
Tack Div!! Ja det verkar som att allt jag gör blir flummigt, men det är ju betryggande att det är en trygg flummig famn iaf  :lol:

--- Citat från: bjurte skrivet 21.03.2016, 13:14:21 ---Stämmer in i hyllningskören, urläckert, och tajjt trummat, inte så vanligt i dessa 'samplings-tider' imponerande..Sköna ljud och sound.
Tänkte först att det var lite väl tralla-la:igt för joga, men sedan såg jag att det skulle dansas oxo, jamendåså där funkar det nog kanoon.. ;)
Kanske lite lång för min stakars o-jogade kröpp..  :blink:

--- Slut citat ---
Tack Bjurt! Väldigt roligt att mina trummor och sound uppskattas!! Men, om du blir trött redan efter tio minuter YogaDance, hur ska du då göra under den återstående timmen?? Det här är ju bare uppvärmningen vetja  ^_^

--- Citat från: Kornstad skrivet 21.03.2016, 13:42:16 ---Första halvan tyckte jag var skön och dryga fem minuter försvann illa kvickt.
Andra halvan fastnade jag inte för på samma sätt nu när jag bara satt still och lyssnade, men jag tror inte man tänker på det på samma sätt när man är aktiv utan då funkar det bättre.

Bra inspelning och kul med riktiga instrument.
De ljusare stämmorna tycker jag fortfarande är lite höga i volym på några ställen, men i stora hela smälter det in bra nu.
Snyggt jobbat!

--- Slut citat ---
Tack Kornstad för lyssning och tankar!! Jo det finns ett tema i rörelserna också, det får sin helhet när man använder musiken till passet ;) Jag har noterat att du tycker de höga stämmorna är lite höga ännu, men vilar mig nog från mixen lite nu, så lyssnar jag igen efter en tid och så får vi se! Olika högtalare och lurar återger ju frekvenserna så olika, och just nu känns det rätt balanserat i min lyssning, men vi får se!

--- Citat från: Marruschkka skrivet 21.03.2016, 21:39:22 ---Mucho bättre!

Kram!!

Marre

--- Slut citat ---
Bra det, det brukar alltid gå att föra en mix frammåt lite till ;) Kram

--- Citat från: equality skrivet 23.03.2016, 01:42:06 ---Wow! Vilken skön blandning av ljud, rytmer och nåt slags femtiotals Neil Sedaka-kostym över det hela. Suveränt proddat. Lekfullt, lätt och proffsigt.  :)

--- Slut citat ---
Tack som fasen! Riktigt kul att det gillas och tack för "suveränt proddat...och proffsigt"   :wub:

stajo:
Stämmer in, det låter riktigt bra, härligt luftigt och sköna harmonier och stämmor. Första delen satt jag fascinerad och upprymd medan andra delen var mer rogivande och mina tankar flöt iväg. Perfekt.

Plinka:

--- Citat från: stajo skrivet 02.04.2016, 08:33:56 ---Stämmer in, det låter riktigt bra, härligt luftigt och sköna harmonier och stämmor. Första delen satt jag fascinerad och upprymd medan andra delen var mer rogivande och mina tankar flöt iväg. Perfekt.

--- Slut citat ---
Gott, tack så mycket, precis så ville jag att det skulle upplevas! :D

Plinka:
Kände att jag lite kom av mig med både denna och mycket annat då vi började bygga ut och renovera hela köket i våras/somras. Men då jag inte gillar att ha saker oavslutade, så plockade jag fram mixen på denna än en gång, och har städat lite i körnivåer och så, för att kunna lägga denna till färdiga demos. Så får den i alla fall just nu räknas som färdig, så jag kan släppa den. Tack alla för er feedback, ni är bäst!!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion