Forum > Färdiga produktioner
Toby "Sit on the roof"
Toby:
--- Citat från: Marsall skrivet 11.03.2016, 11:21:04 ---Härligt låt Toby..skön laybacksång o bra ljud på guran och vattnet flödande med fint .. :) Kören som kommer in fint vid 134 liite stark tar över leaden (smaksak ) Handklappen tillför bra den med ..Kanske prova o lägg in 1+1 +2klapp som avslut ..blir lite mer dynamikgung då tror jag ...Bra låt o känsla annars B)
--- Slut citat ---
Tackar! Tar till mig av din lyssning. Har skruvat på kören men tror att jag vill ha den så. Kanske ändrar jag mig när låten fått vila. :) Tack för lyss!/Toby
Eddi:
Jag fastnade på första kommentaren och efterlysningen av lyster - men jag höll inte med alls - sen såg jag att du hade justerat den. Skön låt kul med vågskvalp och handklapp det gör en massa med sådana effekter - kanske skulle jag tycka att leadvoicen ska få lite mer rum så den sjunker in bättre i det övriga - men det är en smaksak. :D
Toby:
--- Citat från: Eddi skrivet 15.03.2016, 02:45:15 ---Jag fastnade på första kommentaren och efterlysningen av lyster - men jag höll inte med alls - sen såg jag att du hade justerat den. Skön låt kul med vågskvalp och handklapp det gör en massa med sådana effekter - kanske skulle jag tycka att leadvoicen ska få lite mer rum så den sjunker in bättre i det övriga - men det är en smaksak. :D
--- Slut citat ---
Tack för fin kritik! Ska kolla leaden./Toby
MOMA:
Har jag inte sagt förut, men bra sångröst där!
MOMA
Toby:
--- Citat från: MOMA skrivet 16.03.2016, 17:51:45 ---Har jag inte sagt förut, men bra sångröst där!
MOMA
--- Slut citat ---
Tackar! :)/Toby
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida