Forum > Demolåtar

Gurano & Marsall - En annorlunda fågel

<< < (3/5) > >>

Eddi:
Har inte läst andras funderingar så ursäkta om jag repeterar nåt.
En expose: Jag upplever att jag upp fattar er duo som en institution numer ett slags Nationalteatern 2, jag vet ungefär vad jag kommer att få höra innan jag trycker på play men det är alltid lika intressant att få höra utvecklingen Marsall blir säkrare o säkrare på sången och texterna blir mer o mer intressanta o Gurano har lärt sig att ducka för sången o håller igen precis så där perfekt så att det passar perfa. Har inga mixtips men tycker att låten är bra lite kort slut kanske men det gör att man vill lyssna igen så inget fel där.... :)

Gurano:

--- Citat från: Eddi skrivet 10.03.2016, 22:57:51 ---Har inte läst andras funderingar så ursäkta om jag repeterar nåt.
En expose: Jag upplever att jag upp fattar er duo som en institution numer ett slags Nationalteatern 2, jag vet ungefär vad jag kommer att få höra innan jag trycker på play men det är alltid lika intressant att få höra utvecklingen Marsall blir säkrare o säkrare på sången och texterna blir mer o mer intressanta o Gurano har lärt sig att ducka för sången o håller igen precis så där perfekt så att det passar perfa. Har inga mixtips men tycker att låten är bra lite kort slut kanske men det gör att man vill lyssna igen så inget fel där.... :)

--- Slut citat ---
Tackar :D
/G

Harmonica mike:
Grymt rockigt och svängigt det här grabbar,full pott från norrland.

Första verren var lite mycke distfrekvenserier på guran ja,verre två låter kalas.

Fyndig text också,fick mig att le  :wub: Bra sång MarsallStacken  :wub:

Grymt bra lirat as usual G.

Mike

Gurano:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 11.03.2016, 10:51:17 ---Grymt rockigt och svängigt det här grabbar,full pott från norrland.

Första verren var lite mycke distfrekvenserier på guran ja,verre två låter kalas.

Fyndig text också,fick mig att le  :wub: Bra sång MarsallStacken  :wub:
usual G.

Mike

--- Slut citat ---
Tackar! Inte varje dag man får full pott från Norrland. :)
Vi bugar å bockar. B)
/G

Roffe H:
Nu går sången fram även på refrängen, mycket bättre...perfekt jobb...och som sagts, fyndig text.  :D
Roffe H

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion