Forum > Demolåtar

Toby "Heavy breathing"

<< < (6/6)

Toby:

--- Citat från: MaxB skrivet 09.03.2016, 12:19:01 ---Hinner sällan lyssna i högtalare hemma och tycker det är svårt att uttala sig vettigt vid lyssning i lurar. Har inte heller nån referenslyssning nu.
Känns dock som jag skulle vilja höra mer av basen från base, så att säga

--- Slut citat ---
Basen skulle ju skäras i tyckte någon... :wacko: Ska kolla. Tack för öronen./Toby

Toby:

--- Citat från: Gurano skrivet 09.03.2016, 20:21:38 ---Har bara lyssnat på denna version och inte heller läst vad andra skrivit.
Rock a la 70-tal - schysst  :)
Tycker att nivåerna är bra, möjligen är sången liite för låg i början. På några ställen surar sången - inte mycket men det finns där tycker jag.

/Gurano

--- Slut citat ---
Skrev på ett annat ställe att jag skulle varit mer noga med sången men gjorde bara en inspelning. Ska göra om mest pga uttal. Var tycker du det surar? Tack för lyss!/Toby

Gurano:

--- Citat från: Toby skrivet 09.03.2016, 22:25:46 ---Skrev på ett annat ställe att jag skulle varit mer noga med sången men gjorde bara en inspelning. Ska göra om mest pga uttal. Var tycker du det surar? Tack för lyss!/Toby

--- Slut citat ---
Det är inte mycket och kanske har jag fel men här låter det inte helt rätt i mina öron: 98-101 och 133
/G

Toby:

--- Citat från: Gurano skrivet 09.03.2016, 23:23:11 ---
--- Citat från: Toby skrivet 09.03.2016, 22:25:46 ---Skrev på ett annat ställe att jag skulle varit mer noga med sången men gjorde bara en inspelning. Ska göra om mest pga uttal. Var tycker du det surar? Tack för lyss!/Toby

--- Slut citat ---
Det är inte mycket och kanske har jag fel men här låter det inte helt rätt i mina öron: 98-101 och 133
/G

--- Slut citat ---
Har kollat där men inget som stör mig.  :) Men kommer att sjunga om. Iallafall ny version uppe nu./Toby

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion