Forum > Färdiga produktioner
Everyday Solution - In War
Pwayne:
Börjar bakifrån: Håller med Djonas, jag gillar också slutet/outrot bäst. Tycker som några nämnt att låten är lite lång (och då snackar en person som alltid gör för långa låtar...och får höra det).
Annars bra sång, bra låt men...den matchar inte den andra låten Sunshines, inte som låt och inte som sånginsats. Men bra är det! :)
everydaysolution:
--- Citat från: Pwayne skrivet 06.03.2007, 02:04:05 ---Börjar bakifrån: Håller med Djonas, jag gillar också slutet/outrot bäst. Tycker som några nämnt att låten är lite lång (och då snackar en person som alltid gör för långa låtar...och får höra det).
Annars bra sång, bra låt men...den matchar inte den andra låten Sunshines, inte som låt och inte som sånginsats. Men bra är det! :)
--- Slut citat ---
Tack för recensionen!
yessongs:
Vid 2:24 börjar det låta riktigt bra. Och jag tycker det funkar bra med en trumlös halvvägs-paus. Outrot ja. Jag vet inte om jag tycker det är så mycket bättre än resten av låten... Skulle nästan kunnat skippa outrot faktiskt.
everydaysolution:
Jasså?
Det är många som tycker att just outrot är det bästa!
Även jag. Men alla tycker ju olika :P
everydaysolution:
Tjohej kontrollrummare ;)
Om någon är sugen på vår skiva så finns den i Linköping begränsat antal :) Och kostar 50kr.
Kan även skickas..
Ha det gött! ; )
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida