Forum > Färdiga produktioner

Everyday Solution - In War

<< < (3/6) > >>

tsmalmbe:
Pianot. Så stämningsfullt, så sönderkomprimerat. Är det det som ni refererar till som Coldplay?

Låten är vacker. Soundet är sterilt så länge bara pianot och sången är med, inte varmt, så det matchar inte helt med stämningen.

Sen har vi reverbet, och jag gillar ju reverb - nice säger jag. Det grötar lite till sig dock, det måste sägas, och trummorna svajar i nivåer hit och dit vilket inte hjälper till.

Handclaps? Misstag? Ja. Stort misstag.

Arrangemang? Intressant, mångsidigt och underhållande.

djonas:
Skön låt men alldeles för lång och utdragen. Jobba mer med arret. En låt ska inte vara längre än den behöver vara för att fånga kärnan i den. B)
Bra sång men tidvis är det svårt att höra vad som sjungs. Sångaren behöver jobba lite på fraseringar och framför allt tydlighet...kan te sig uppenbart för er vad som sjungs men för nån som inte hört låten innan är det lite svårt att hänga med.  :blink:
Outrot är nog det snyggaste i låten. Överlag är det en skön känsla över låten. Härligt med en akustisk inspelning, nästan lite sällsynt nuförtiden. B)
Gött jobbat annars boys!
Mvh / djonas

VIEGA:
skönt! påminner om gamla dagar och en burk flunitrazepam. sköna körer som nån sa. cool upptakt. klapparna är vågade.. basen är skön med sina slidear. bra ljud på gitarrerna. well done!

mvh

everydaysolution:

--- Citat från: VIEGA skrivet 05.03.2007, 01:39:52 ---skönt! påminner om gamla dagar och en burk flunitrazepam. sköna körer som nån sa. cool upptakt. klapparna är vågade.. basen är skön med sina slidear. bra ljud på gitarrerna. well done!

mvh

--- Slut citat ---

Tack ska du ha!
Många som klagar på klapparna :P, vi tvivlade också starkt mkt på dem men beslutade oss att ha dem kvar.
hehe.

everydaysolution:

--- Citat från: Zyan skrivet 03.03.2007, 23:45:48 ---Jag bumpar denna...vi måste hjälpa nykomlingar. Och visa att det är tryck här.

--- Slut citat ---

man får tacka ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion