Forum > Demolåtar
Asti - Here comes the sun
bjurte:
Lyssnat lite nogrannare nu, det är Intro 'synthen' mellan 9-14 sek som släpar lite, tror det beror på att attacken är för lång, allt annat låter klockers..
Asti:
--- Citat från: bjurte skrivet 08.03.2016, 12:37:20 ---Lyssnat lite nogrannare nu, det är Intro 'synthen' mellan 9-14 sek som släpar lite, tror det beror på att attacken är för lång, allt annat låter klockers..
--- Slut citat ---
Tack! Då vet jag vad du menar! :)
/Asti t.f. trögfattad smålänning
pxm:
Det svänger bra om denna George Harrison låt. Harrison är min favoritBeatle.... :)
Du gör den rättvisa.
Hare Krsna, Hare, Hare !!!! (säger jag och Georg Harrison.)
mvh
Asti:
--- Citat från: pxm skrivet 12.03.2016, 16:58:06 ---Det svänger bra om denna George Harrison låt. Harrison är min favoritBeatle.... :)
Du gör den rättvisa.
Hare Krsna, Hare, Hare !!!! (säger jag och Georg Harrison.)
mvh
--- Slut citat ---
Tack Johan! Roligt att du tycker det svänger! :)
Ja, George gjorde ju väl så bra låtar som John & Paul i slutet av Beatles' karriär.
Speciellt vad gäller Abbey Road. Efter Beatles släppte han ju också mästerverket All things must pass.
/Asti
MOMA:
Bra cover på bra låt! Den har den friska känsla som en ny version behöver för att tillföra något. Bra jobb rakt igenom. Själv blir jag alltid lite melankolisk när jag rullar igenom Abbey Road, medveten om att det var det sista de gjorde i studion tillsammans alla fyra. Med benäget bistånd av salig Sir George Martin - som faktiskt fick jobba med ljudet som han ville på denna final.
Ja ja, livet trillar vidare :rollekes:
Bra Asti!
MOMA
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida