Forum > Demolåtar

Gurano & Marsall - Jag gillar

(1/2) > >>

Gurano:
En liten röjlåt vi gjort - tar gärna emot era tankar!
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/JagAlskar2.mp3[/mp3]
/Gurano

Eddi:
Tack för den pojkar riktigt trevligt ös detta :D

egghuvud:
ja det var ösigt. Tycker att refrängen är lite otydlig skulle gärna haft lite mer poprefräng att hänga upp det på. Börjar fatta ditt sound tror jag. Det är lite luft i det och ofta stora reverb och mycket grejor som händer. Det är coolt men lite kärvt och kräver att man lyssnar mer än en gång.
Bra sång och det är verkligen kreativt med allt som händer.   :)

Gurano:

--- Citat från: Eddi skrivet 28.02.2016, 02:52:05 ---Tack för den pojkar riktigt trevligt ös detta :D

--- Slut citat ---
Det var så lite så :D
Tack själv

--- Citat från: egghuvud skrivet 28.02.2016, 12:42:35 ---ja det var ösigt. Tycker att refrängen är lite otydlig skulle gärna haft lite mer poprefräng att hänga upp det på. Börjar fatta ditt sound tror jag. Det är lite luft i det och ofta stora reverb och mycket grejor som händer. Det är coolt men lite kärvt och kräver att man lyssnar mer än en gång.
Bra sång och det är verkligen kreativt med allt som händer.   :)

--- Slut citat ---
Tack för komments. Ska se om jag kan göra reffen tydligare, men vi ändrar den nog inte till en poppigare variant.
Det är nog som du säger - att man behöver lyssna både 2 och 3 gånger - jag har alltid själv sagt att musik som utmanar örat är mer spännande än lättuggad musik - så tycker i alla fall jag :D  B)

/Gurano

Toby:
Snyggt groove. Gillar de stökiga gitarrerna.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion