Forum > Demolåtar

Dividend - Pianosonat sats 1

<< < (3/4) > >>

Dividend:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 27.02.2016, 18:10:35 ---Mycket lovande :rolleyes:

Jobba på!

/Marre

--- Slut citat ---

Ska ske!

Toby:
Vackert stycke. Enda invändningen är att du använder för mycket pedal på sina ställen. Det blir alldeles för simmigt i min smak./Toby

Roffe H:
Håller med Asti, skönt och vilsamt...hör att du kommit in på det svåra nu, snyggt.  :)
Roffe H

John Isak:
Oj vad bra detta var! :) Eller snarare jag tycker hemskt mycket om stycket! :) Du är i mina öron en sann mästare i denna genre och denna låt är bara ytterligare ett "bevis" på din skicklighet! Bugar som en mandarin! :)

Dividend:

--- Citat från: Toby skrivet 17.03.2016, 10:47:54 ---Vackert stycke. Enda invändningen är att du använder för mycket pedal på sina ställen. Det blir alldeles för simmigt i min smak./Toby

--- Slut citat ---

SKa kolla det! Tack!

--- Citat från: Roffe H skrivet 17.03.2016, 21:50:57 ---Håller med Asti, skönt och vilsamt...hör att du kommit in på det svåra nu, snyggt.  :)
Roffe H

--- Slut citat ---

Men inte lika bra som det är nu :D (Tycker jag) Tack för återlysssning!

--- Citat från: John Isak skrivet 17.03.2016, 22:15:05 ---Oj vad bra detta var! :) Eller snarare jag tycker hemskt mycket om stycket! :) Du är i mina öron en sann mästare i denna genre och denna låt är bara ytterligare ett "bevis" på din skicklighet! Bugar som en mandarin! :)

--- Slut citat ---

Tackar för berömmet!, men nu är hela första satsen uppe :)
---------------------------------------------------------------------------------

Blev då "klar" med denna första sats i pianosonaten.

Det finns brister än, och jag ska fixa dem. Hör ni något?`:)
Är er evig tacksamma i så fall!

Per

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion