Forum > Demolåtar
Dividend - Fuga nr 6 (Tigges fuga)
pxm:
Spännande dux. Och jag gillar pianosoundet
sååå mycket, klart och fint. :)
mvh
Dividend:
--- Citat från: Toby skrivet 24.02.2016, 19:23:21 ---Intressant projekt. Kanske skulle stämmorna vara lite mer stringenta. Ska bli kul att höra resultatet när du är nöjd. /Toby
--- Slut citat ---
Jag är i princip fullständigt nöjd nu. Klar version uppe nu. Stringens :D Finns ingen logisk följdriktighet i den här :D (Jodå, lite.)
--- Citat från: pxm skrivet 27.02.2016, 00:45:45 ---Spännande dux. Och jag gillar pianosoundet
sååå mycket, klart och fint. :)
mvh
--- Slut citat ---
Kul att du gillade duxet. Nu tillkom en coda och massa rättelser av falsknötter.
--- Citat från: Asti skrivet 24.02.2016, 23:15:08 ---Snyggt anslag och fin klang i pianot som vanligt!
Är, som jag påpekat tidigare, inte förtjust i fugor, men tror
att en stråktrio gjort stycket mer rättvisa. Enbart piano gör
att det blir lite "platt" och begränsat frekvensmässigt.
Slutet är lite avhugget, men antar att det ska utvecklas...
/Asti
--- Slut citat ---
SKa testa med stråk! Ja codan sitter där nu (avslutet)
Tack till er alla för lyssning och comments!
Light Head:
Detta var fint! :wub:
Som vanligt blir jag grymt inspirerad av dina melodier och spelande! Vissa partier är härligt "catchiga"! (Om man nu får säga så om denna typ av musik??!)
Det är fin frasering och du får mig som lyssnare att haka på och bli både uppmärksam och smått förförd.
Dividend:
--- Citat från: Light Head skrivet 29.02.2016, 21:16:22 ---Detta var fint! :wub:
Som vanligt blir jag grymt inspirerad av dina melodier och spelande! Vissa partier är härligt "catchiga"! (Om man nu får säga så om denna typ av musik??!)
Det är fin frasering och du får mig som lyssnare att haka på och bli både uppmärksam och smått förförd.
--- Slut citat ---
Kul och smickrande med så gott omdöme :)
TAck för din lyssning och öron!
Roffe H:
Inget att klaga på. :lol: Intressant att höra om du lägger på stråkar. Klangfullt och snyggt. :)
/Roffe H
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida