Forum > Färdiga produktioner

Toby "Heavy breathing"

<< < (3/4) > >>

Toby:

--- Citat från: Roffe H skrivet 09.02.2016, 23:24:05 ---Tungt och "mustigt", bra låt och sköna gitarrer. Sången stark? Ja, kanske på nåt ställe, en smaksak... :)
/Roffe H

--- Slut citat ---
Kul att du gillar gitarrerna och låten! Gillar ordet "mustigt".  B) Har fixat lite med sången. Tack för kommentaren.

Toby:

--- Citat från: MOMA skrivet 10.02.2016, 00:39:17 ---Håller med Roffe i det mesta här! Bra känsla, men kanske att det skulle bli en aningens giftigare energi om sången kom ner en aning i mixen - om den fick "kämpa" lite med arret i övrigt? Men det är bara en tanke  :D

Bra!

MOMA

--- Slut citat ---

--- Citat från: MaxB skrivet 10.02.2016, 12:59:58 ---
--- Citat från: MOMA skrivet 10.02.2016, 00:39:17 ---Bra känsla, men kanske att det skulle bli en aningens giftigare energi om sången kom ner en aning i mixen - om den fick "kämpa" lite med arret i övrigt?
Men det är bara en tanke  :D

--- Slut citat ---

Det är inte bara en tanke - vi är tre som tänker så...  :wub:

--- Slut citat ---

Ha ha ok tackar för kommentarerna! Har skruvat nu. Hoppas det blivit bättre.

Toby:

--- Citat från: Henric skrivet 10.02.2016, 17:48:53 ---Kan du få in sången i mixen kan detta bli riktigt bra - som det är nu ligger sången ovanpå allt det andra tycker jag!  B)

Mvh Henric

--- Slut citat ---
Tack Henric: jag hoppas att sången har gift sig med det andra bättre nu. Tack för glatt tillrop!  :)

Toby:
Kan detta vara bättre? Försökt att få in sången bättre i låten.
Med vänlig hälsning, Toby

Asti:
Bra låt och snyggt framfört! Gillar när orgeln kommer in!  :)
Så vitt jag kan höra känns nivåer och ljudbild OK.
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion