Forum > Färdiga produktioner
Roffe H - Upp ur gropen
Asti:
Kul att höra från dig igen Roffe! Du verkar ändå ha hittat någorlunda rätt
i musikprogrammet för mixen låter helt OK i mina just nu lite skadade öron! :)
Lite Pugh-vibbar som Fuzzbub var inne på.... skönt bluesgung!
/Asti
Roffe H:
--- Citat från: Fuzzbub skrivet 05.02.2016, 15:23:36 ---Det här borgar ju för mer tycker jag. Gillar det skarpt! Det låter lite som Pugh och Lou Reed i "Mama's Got a Lover" på nåt sätt. Bra!
.
Välkommen tillbaka! :) /Fuzzbub
--- Slut citat ---
Tack Fuzzbub, roligt med positiva kommentarer, jag jobbar på ... :D
Roffe H:
--- Citat från: Asti skrivet 05.02.2016, 17:28:25 ---Kul att höra från dig igen Roffe! Du verkar ändå ha hittat någorlunda rätt
i musikprogrammet för mixen låter helt OK i mina just nu lite skadade öron! :)
Lite Pugh-vibbar som Fuzzbub var inne på.... skönt bluesgung!
/Asti
--- Slut citat ---
Tack Asti, bluesgung får bli melodin, kul att vara på banan igen...har varit superjobbigt ...men nu så :rolleyes:
Marsall:
Härligt gung Roffe o fin mix o visst är du tillbaka ..vill du jobba mer med denna? skita till den än mer med ett braskitrasksolo som avslut ..Men om inte så tycker jag du hittat fina guraljud för fortsättningen..Rock on"
Roffe H:
--- Citat från: Marsall skrivet 05.02.2016, 20:06:28 ---Härligt gung Roffe o fin mix o visst är du tillbaka ..vill du jobba mer med denna? skita till den än mer med ett braskitrasksolo som avslut ..Men om inte så tycker jag du hittat fina guraljud för fortsättningen..Rock on"
--- Slut citat ---
Tack för din fina kommentar, att jag är tillbaka och att jag har hittat fina guraljud...blir glad som bara den.Men vad menas med"braskitrasksolo", har aldrig hört uttrycket...menar du vansinnessolo, helt utflippat? Vet inte om jag orkar göra nåt mer på denna...Hur som helst är jag glad att vara på banan igen...helt otroligt kul...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida