Forum > Färdiga produktioner
Toby "Slowly"
Toby:
RoffeH:Roligt att du gillar. Ljudbilden var jag lite osäker på men den verkar ju funka. Jag har varit borta ifrån Kontrollrummet och inte spelat in på 8 år. Hur kan tiden gå så fort?! :huh: Tack för kommentarer!
Marsall:
cool låt som kan bli riktigt B) mellan 71-120 släpar trummorna o paketet inte riktigt som borde.. trummorna för statiska..o mer inlevelse behövs där .. Säger det bara för jag diggar låten skarpt..
Toby:
--- Citat från: Asti skrivet 05.02.2016, 17:37:55 ---Skön låt med bra sång!
Snyggt när trumpeterna kommer in lite senare i låten!
/Asti
--- Slut citat ---
Tack! Roligt att du gillar sång, låt och trumpeter!
Toby:
--- Citat från: Marsall skrivet 05.02.2016, 20:14:45 ---cool låt som kan bli riktigt B) mellan 71-120 släpar trummorna o paketet inte riktigt som borde.. trummorna för statiska..o mer inlevelse behövs där .. Säger det bara för jag diggar låten skarpt..
--- Slut citat ---
Ok men jag förstår inte riktigt vad du menar. Låten är ju bara 85 takter? Vill gärna förstå. Annars tack för kommentaren. Kul att du gillar. :)
MaxB:
--- Citat från: Toby skrivet 06.02.2016, 13:44:44 ---
--- Citat från: Marsall skrivet 05.02.2016, 20:14:45 ---cool låt som kan bli riktigt B) mellan 71-120 släpar trummorna o paketet inte riktigt som borde.. trummorna för statiska..o mer inlevelse behövs där .. Säger det bara för jag diggar låten skarpt..
--- Slut citat ---
Ok men jag förstår inte riktigt vad du menar. Låten är ju bara 85 takter? Vill gärna förstå. Annars tack för kommentaren. Kul att du gillar. :)
--- Slut citat ---
Det är en tidsangivelse i sekunder (som man ser i spelaren på kontrollrummet, då man spelar låten)
Endera lyssnar du inte på trummorna då du sjunger eller så ligger trummorna osynk lite efter.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida