Forum > Demolåtar

Dividend - Fuga nr 5 (Daniels fuga)

<< < (5/5)

Plinka:
Mkt vackert stycke, avancerat, hur får man ihop sånt här?  :unsure:
Jag kan inget om hur man mixar sådana här stycken, så du behöver inte bry dig om denna kommentar, men mitt öra uppfattar återkommande en violinist till vänster som lite av en huvudperson. Hade jag fått välja hade jag placerat den lite mer mot mitten, eftersom mitt sinne hela tiden landar i dess melodier. Men det kanske bara är jag, eller hur mina lurar återger frekvenserna... :)

Alatar:
Väldigt omväxlande och annorlunda.
Men är osäker, ifall jag inte saknar lite grann röda tråden här och där...

Dividend:

--- Citat från: Alatar skrivet 22.02.2016, 13:06:19 ---Väldigt omväxlande och annorlunda.
Men är osäker, ifall jag inte saknar lite grann röda tråden här och där...

--- Slut citat ---

Jäpp, jag jobbar på det!

--- Citat från: Plinka skrivet 22.02.2016, 10:14:52 ---Mkt vackert stycke, avancerat, hur får man ihop sånt här?  :unsure:
Jag kan inget om hur man mixar sådana här stycken, så du behöver inte bry dig om denna kommentar, men mitt öra uppfattar återkommande en violinist till vänster som lite av en huvudperson. Hade jag fått välja hade jag placerat den lite mer mot mitten, eftersom mitt sinne hela tiden landar i dess melodier. Men det kanske bara är jag, eller hur mina lurar återger frekvenserna... :)

--- Slut citat ---

Jag pannade ut stråkkvartetten men lät pianot vara i mitten. KAnske skulle violinisten vara närmare mitten dock.

Tack till er båda för lyssning!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion