Forum > Demolåtar
jTa - Prospective Competitor
Plinka:
Skön lounge som bitvis svävar ut i rymdens tyngdlöshet och formlöshet för att sedan fångas upp igen i rytmens trygga famn. Kul med strupsången och jag tycker mycket om pianot som liksom är piloten på resan!
John Isak:
Tack Plinka! :)
Jag lyssnade på skivan du målade akvareller till häromveckan och konstaterade att den var "intressant". Avdelningen, du ska inte alltid titta tillbaka...
Plinka:
--- Citat från: John Isak skrivet 23.01.2016, 16:42:30 ---Tack Plinka! :)
Jag lyssnade på skivan du målade akvareller till häromveckan och konstaterade att den var "intressant". Avdelningen, du ska inte alltid titta tillbaka...
--- Slut citat ---
Ojj, det projektet hade jag nästan glömt! Men, vad jag minns tyckte jag din musik var fantastiskt fin på den :wub:
John Isak:
--- Citat från: Plinka skrivet 24.01.2016, 23:29:03 ---
--- Citat från: John Isak skrivet 23.01.2016, 16:42:30 ---Tack Plinka! :)
--- Slut citat ---
Ojj, det projektet hade jag nästan glömt! Men, vad jag minns tyckte jag din musik var fantastiskt fin på den :wub:
--- Slut citat ---
Tack Plinka! :) Jag tror kombon musik/konst var bäst! Din tavlor var jättefina, väldigt stämningsfulla! :) Musiken var bra då, vid senaste lyssningen hade den kanske inte åldrats med det "behag" jag trodde att den skulle göra...
MaxB:
Chill med sköna landskap. Bra att du inte lagt musiken helt på hyllan.
Det finns många ljud att hämta här!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida