Forum > Demolåtar
jTa - Prospective Competitor
John Isak:
Första och förmodligen av de få under detta året, 2016.
https://soundcloud.com/busstop18/prospective-competitor
VARNING! Det förekommer strupsång i alstret!
Håkan Nilsson:
Snyggt o mysko... Fint med enkla pianomelodierna. Strupsången var oxå mkt bra, hur gör du den?
Det jag saknade o tänkte på direkt, ska inte kicken komma in nån gång?... Byt kick till nåt mer påtagligt.
I det lugna partiet som börjar vid 2:00 så kan du ta väcken kicken helt i början sen får den sakta stiga i volym igen. För långa partier utan puls får i alla fall mig att tappa intresset. Skitbra låt annars. Snyggt som fan... Ursäkta fult språk.
Dividend:
Välbehag. En mjuk känsla....
John Isak:
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 23.01.2016, 14:20:00 ---Snyggt o mysko... Fint med enkla pianomelodierna. Strupsången var oxå mkt bra, hur gör du den?
Det jag saknade o tänkte på direkt, ska inte kicken komma in nån gång?... Byt kick till nåt mer påtagligt.
I det lugna partiet som börjar vid 2:00 så kan du ta väcken kicken helt i början sen får den sakta stiga i volym igen. För långa partier utan puls får i alla fall mig att tappa intresset. Skitbra låt annars. Snyggt som fan... Ursäkta fult språk.
--- Slut citat ---
Tack Håkan! :) Det ska inte vara någon kick till detta utan bara ett diskret "umpf". Och då det är ett ambient stycke, vill jag att lyssnaren kan andas in då och då, tempo har vi i vardagen så att det förslår.
John Isak:
--- Citat från: Dividend skrivet 23.01.2016, 14:44:01 ---Välbehag. En mjuk känsla....
--- Slut citat ---
Tack Dividend! :) Fick litet kinakänsla från våra samarbeten bitvis i skapandet. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida