Forum > Demolåtar
Håkan Nilsson GUITAR 66 "Sailing to paradise"
Fuzzbub:
Det låter skitbra Håkan. Luftig och alla instrument går fram perfekt. Dessutom tycker jag att du får stratan krispig och bra, åt telecasterhållet och det är det bästa av allt i min bok! Den låter nice annars också. :) /Fuzz
pxm:
Ja !!! Det är ju den här jag tycker så mycket om. Jag har hört den på Soundcloud. :)
Den är suverän, ljudbilden är bra och jag gillar melodin. :)
mvh
Håkan Nilsson:
Tackar!
Fuzz är skarpörad, jag spelade melodin på telecastern den här gången, använde nya multibandskompressirdosan på send o return på Hotrodden. Den vänstra andragitarren är hembyggda stratan... blev betydligt lättare med rena ljud tack vare kompressorn. Kostar en dryg tusing bara. Går säkert att använda även till sångpålägg också.
MaxB:
Tänkte lyssna på den aktuella verren men blev förvirrad av alla länkar du bjuder på i såväl första inlägget som i andra inlägg så jag är vilse.
Avvaktar tills det är uppenbart för mig, vilken som är den nya. Ny version, verkar rimligt men det är inte helt uppenbart...
Håkan Nilsson:
--- Citat från: MaxB skrivet 27.01.2017, 11:25:09 ---Tänkte lyssna på den aktuella verren men blev förvirrad av alla länkar du bjuder på i såväl första inlägget som i andra inlägg så jag är vilse.
Avvaktar tills det är uppenbart för mig, vilken som är den nya. Ny version, verkar rimligt men det är inte helt uppenbart...
--- Slut citat ---
Den här ;)
Listen to GUITAR 66 "Sailing To Paradise" 170125 by Håkan Nilsson Fender King #np on #SoundCloud
https://soundcloud.com/user7908154/guitar-66-sailing-to-paradise-170125
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida