Forum > Demolåtar
Gurano & Marsall - Hej Värld
Gurano:
--- Citat från: Dividend skrivet 19.01.2016, 18:51:41 ---Jag hör knappt det MArsall sjunger.
Men det har ett fint gung. Låten.
Tummen upp. Får väl följa den här
--- Slut citat ---
Tror att det framför allt är på verserna du menar - höjde det lite och tog bort lite reverb på de delarna nu.
Tack för lyss tyck.
/G
Plinka:
Låter riktigt snyggt detta :D Gott att höra er igen!
Låter som att du har torrare sång på refarna?
Gurano:
--- Citat från: Plinka skrivet 21.01.2016, 15:11:11 ---Låter riktigt snyggt detta :D Gott att höra er igen!
Låter som att du har torrare sång på refarna?
--- Slut citat ---
Tack - roligt att höra. Jo reffarna är lite torrare - tyckte det blev bra så
/G
Eddi:
Det är en jäkligt bra låt det här som blev dubbelt så bra med Marsalls sång - jag får Thåström-känslor :)
MEN jag tycker Marsall går fram för dåligt - spetsen finns där och även mellan och bas - en volymhöjning räcker inte - jag skulle dubbla sångspåren och vidga 5 till vänster och höger så blir det en stabilare sånggrund - ja jag tror på det. :)
Gurano:
--- Citat från: Eddi skrivet 22.01.2016, 18:51:15 ---Det är en jäkligt bra låt det här som blev dubbelt så bra med Marsalls sång - jag får Thåström-känslor :)
MEN jag tycker Marsall går fram för dåligt - spetsen finns där och även mellan och bas - en volymhöjning räcker inte - jag skulle dubbla sångspåren och vidga 5 till vänster och höger så blir det en stabilare sånggrund - ja jag tror på det. :)
--- Slut citat ---
Tackar
Jo det ligger nåt i det du skriver - ska testa att köra dubbelt på verserna (men då inte bara en dubblering av den vers som finns utan en nyinsjungning så att det blir 2 unika versspår s.a.s.)
/Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida