Allt låter bra men personligen tycker jag att sången är liiite för nära, liksom körerna i relation till musiken - men det är ju bara jag det
/G
Tack för tyck! Vi får lyssna igen med det i åtanke och känna efter en gång till

Det är bra körer det här! Superbra ju! Det jag tänker på då jag skriver symbios är kanske lite det Gurano är inne på, vet inte?
Eller att jag önskar att en del i kören inte är lika tajta som andra. Att det är lite met otajt kanske, som det kan va på riktigt då inte alla är så duktiga?
Eller vet inte, kanske svamlar?
Men en kör strävar väl ändå efter att bli tight?

Personligen tycker jag att vi uppnått en bra kör, både synkron och bra bredd med flera röster... men det är klart att 'Harlem Gospel Choir' gärna får va med och jamma lite om de skulle ha lust he, he

Bra överallt! Riktigt bra gosplkänsla! Fin sång och svängiga musikanter 
Tack! Ja, Hagis har fått med två superduktiga sångerskor som gör en strålande körinsats och det blev ett stort lyft med både bas och gura som grädde på moset

oh.. najs. Lyft med elplankan verkligen. Lite neutral men välbalanserad mix. Ståpälssång som alltid från Girly och gänget.
Tackar! ...och tack så jättemycket för en toppenbas även på denna låt, bugar och bockar!

Oväntat och superbra härliga harmonier och körer. Radioklar tycker jag 
Tack så mycket... ja, då gäller det bara att radion är klar för oss också

Kanonbra. En lite sak hakade jag mig på, det var att virvel kändes lite stark i första softa delen fram till ca 47 sekunder.
Skitbra! Verkligen levande music.
Tack ska du ha! Vi får ta och lyssna igen vad gäller virvlar och crashar och ta oss en funderare

« Senast ändrad: 13.12.2015, 12:53:02 by Girly »
Spotify - Heartbeat Inverted *** SoundCloud - Lena Lannergren *** YouTube - Lena Lannergren