Forum > Demolåtar

Dividend & Julianna McDuffie - Domherren/The Bull Finch

<< < (6/7) > >>

Dividend:
AJ, vad tråkigt med örat. Hoppas det läker!

Har lagt lalalal-sången i synk.

Tack för omdöme och påpekandet!

Marsall:
Låter finfint  :) fast var för sig på nåt sätt ..Sången är liite för hög på vissa partier jämte musiken ..tror på en sänkning på sången för att dom skall kyssas bättre .. Kan va nåt med reverbet också på sången o att musiken är det inget eller väldigt på ? annars fint!  :)

Plinka:

--- Citat från: Dividend skrivet 24.01.2016, 03:42:57 ---Plinka och Johan Isak: Har fixat allt som ni och W nämnde, till det bättre.

Klaga på om nåt inte stämmer.

NY VERSION

--- Slut citat ---

Bra skruvat! Nu är jag jättenöjd vad gäller värmen och storleken på rummet! Riktigt snyggt nu faktiskt. ^_^

Dividend:

--- Citat från: Marsall skrivet 24.01.2016, 19:35:45 ---Låter finfint  :) fast var för sig på nåt sätt ..Sången är liite för hög på vissa partier jämte musiken ..tror på en sänkning på sången för att dom skall kyssas bättre .. Kan va nåt med reverbet också på sången o att musiken är det inget eller väldigt på ? annars fint!  :)

--- Slut citat ---

Jag vet inte om jag håller med :) Men ska testa!

--- Citat från: Plinka skrivet 24.01.2016, 23:27:29 ---Bra skruvat! Nu är jag jättenöjd vad gäller värmen och storleken på rummet! Riktigt snyggt nu faktiskt. ^_^

--- Slut citat ---

Kul! Nu är den klar!

Tack till er båda!

pxm:
Åh,,,,,vilken coolish låt.  :)
Den låter jättevackert,
instrumenten och sången.
Väl sammanhållet

Åh, vilket skönt....

Mellanspelet är fantastiskt...

En skön och väl genomarbetad låt..

mvh