Forum > Demolåtar

manne - woho

<< < (2/4) > >>

equality:
Låter jättebra. Gillar de mässande munkarna på de rappa trummorna och den vemodigt, folkliga, fallande melodin. Blandningen ger en märklig atmosfär. Skulle vilja att den var längre med ett meditativt, längre trumlöst parti och en återgång till temat på slutet kanske? Men det här räcker långt, ända till min mp3:a. Bra!

manne_vxu:

--- Citat från: equality skrivet 13.09.2007, 00:35:41 ---Låter jättebra. Gillar de mässande munkarna på de rappa trummorna och den vemodigt, folkliga, fallande melodin. Blandningen ger en märklig atmosfär. Skulle vilja att den var längre med ett meditativt, längre trumlöst parti och en återgång till temat på slutet kanske? Men det här räcker långt, ända till min mp3:a. Bra!

--- Slut citat ---

Det låter som en riktigt bra idé! Tanken är ju att den ska vara längre, bara att jag satt ihop dom delar jag har för att kunna luska ut vad nästa steg är:)

equality:
Återvänder till denna då den är så j-la skön. Hoppas fler uptäcker detta.

mahan:
Tjena Manne!
Denna gått mig förbi, men lyssnar nu desto ivrigare.
Gillar allt från början, snygga trums och resten av arret. Men så typiskt, just som jag satt mig till rätta för maximal avnjutning av alstert så tar det slut :huh:

Så vad lär vi av detta, jo inväntar absolut en fortsättning på storyn. Du har en helskön B-del här, nu behövs en vers, ett chorus, och vi haren kalaslåt till på KR :)

h.  Johan

manne_vxu:
Tjena!

Det tog ett tag innan jag fick igång skrivandet men nu är den klar. Finns att hämta här:
http://home.vxu.se/ojqfr03/manne_-_woho-fin.mp3

Jag är ju såklart öppen för små förändringar så keep em' coming.

/manne

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion