Forum > Demolåtar

manne - woho

<< < (3/4) > >>

ynot:
gillar detta trevlig trum progg
fin pingpong delayad pryl
i brist på annat säger jag mycket bra

Harmonica mike:
Det här blir spännande,vet inte om jag lyssnat på nån av dina låtar..Kommer inte ihåg..

Nåväl då åker vi då..
Mixen låter bra,snygga sound överlag.Kanske blir ooo sången lite enerverande efer ett tag,wow där blev det ett break och låten bytte spår..Men var är sången? Jag tänker härda ut till slutet,längtar efter sång - hoppas jag inte blir besviken nu.Det är snyggt arrat och lirat hela tiden.....NEJ!! Där tog det slut och det blev ingen sång..Ja ja.man kan ju inte få allt.

Denna kan nog funka trots allt får jag väl säga,trots sång brist,i rätt sammanhang.
jag drar till med 3,5..Sång,ja då hade det nog klättrat en halvpoängare till.

Så tycker Norrlands juryn denna gång.

Mvh
Micael

manne_vxu:
Ja du, jag hade gärna sjungit lite på den men då hade du antagligen sänkt betyget brutalt:) men jag är öppen för förslag så känner du nån som kan testa så säg till.

Emulator:
Men hoppsan vilka trummor :o verkligen skitbra! breaket är ju helt underbart!!!

proffsigt, jag skule vilja ha gjort det här.

Tycker möjligen också att någon längre meditvativ del skulle vara fint. Dessutom skulle jag nog vilja se att låten gradvis mot slutet byggs upp till ett rejält inferno, STORA körer och tråkar, trummorna skitas ner, distas, klangljud. Massiva distljud och hårda genomtrångande leadljud. "orginaltrummorna" ligger kvar. De trummorna -som upplevdes så ösiga och höga i lolym i början kommer drunkna i allt annat. låten slutar med en sväng huvudtema med orginaltrummor. Då kommer man inse storlslagenheten i infernot.

Eller, så låter du bli ;)

Funkar skitbra såhär också!

manne_vxu:

--- Citat från: Emulator skrivet 06.10.2007, 12:07:33 ---Men hoppsan vilka trummor :o verkligen skitbra! breaket är ju helt underbart!!!

proffsigt, jag skule vilja ha gjort det här.

Tycker möjligen också att någon längre meditvativ del skulle vara fint. Dessutom skulle jag nog vilja se att låten gradvis mot slutet byggs upp till ett rejält inferno, STORA körer och tråkar, trummorna skitas ner, distas, klangljud. Massiva distljud och hårda genomtrångande leadljud. "orginaltrummorna" ligger kvar. De trummorna -som upplevdes så ösiga och höga i lolym i början kommer drunkna i allt annat. låten slutar med en sväng huvudtema med orginaltrummor. Då kommer man inse storlslagenheten i infernot.

Eller, så låter du bli ;)

Funkar skitbra såhär också!

--- Slut citat ---

Tackar!

Tanken med mellan partiet ( det lite stökigare ) va att ha det i slutet men jag fick inte arret att fungera då. Jag la istället till den där flippiga synten som hoppar lite med ett cut-off filter för att skapa variation. Men du har nog rätt att slutspurten skulle kunna vara mer "klimax-aktig", får se om jag lyckas lägga till nåt.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion