Forum > Färdiga produktioner
Eddi - Corner of my soul -klar
Jambrains:
Wow, det var riktigt nära! :lol:
Skön sång och skön låt!
I min lyssning är basen lite väl dominerande men det kan mycket väl vara just min lyssning som busar.
Sen kanske sologitarren har lite väl mycket "rum" och hamnar lite långt bort?
Men i övrigt mycket bra tycker jag.
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 27.12.2015, 11:41:35 ---1.45 - 2.23 var det jag tidigare tänkte kunde utgå.
Hela låten är skön och sången ligger underbart i mixen nu. Kunde inte hoppas att det skulle bli så bra. Älskar vemodet och återhållsamheten i instrumenteringen, lugnet i låten och den fantastiska sången!
--- Slut citat ---
Men inte kan väl det terapeutiska solot utgå det är ju våld mot alla principer :)
--- Citat från: Jambrains skrivet 27.12.2015, 22:57:44 ---Wow, det var riktigt nära! :lol:
Skön sång och skön låt!
I min lyssning är basen lite väl dominerande men det kan mycket väl vara just min lyssning som busar.
Sen kanske sologitarren har lite väl mycket "rum" och hamnar lite långt bort?
Men i övrigt mycket bra tycker jag.
--- Slut citat ---
Kul att du gillar - och ja solot har kanske fått både lite stort utrymme och utrymme kan man säga men det är väl för att det inte var riktigt bra kan jag tänka... :D
Asti:
Nu har jag kunnat lyssna på hela låten! :)
Riktigt skön låt! Du bygger upp arret fint och instrumenten smyger in efterhand...
Gillar sounden på gitarrer, elbas och orgel och din röst funkar fint så här intimt och nedtonat!
Mix/ljudbild låter fint tycker jag. Bra!
/Asti
Eddi:
--- Citat från: Asti skrivet 29.12.2015, 20:25:58 ---Nu har jag kunnat lyssna på hela låten! :)
Riktigt skön låt! Du bygger upp arret fint och instrumenten smyger in efterhand...
Gillar sounden på gitarrer, elbas och orgel och din röst funkar fint så här intimt och nedtonat!
Mix/ljudbild låter fint tycker jag. Bra!
/Asti
--- Slut citat ---
Va bra att du fick höra hela låten i en tagning då, verkligen irriterande med wifi och pad som lägger av i halva låten. Kul att du gillar också tack för lyss och tyck Asti :D
spacetrucker:
Wow, sången är kanon.
Hoppar in i tråden här, har inte hört de tidigare versionerna... men denna version låter superbra. Extra plus för Hammonden. Mera sånt här tack :wub:
//Space
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida