Forum > Färdiga produktioner
Eddi - Corner of my soul -klar
Eddi:
--- Citat från: Dividend skrivet 22.12.2015, 23:59:47 ---Bra sjunget, skön stämning, bra prod - förutom vissa reverbigheter som stör lite, bra text.
Depp, depp. :)
--- Slut citat ---
:D Tack Div kul hur en låt blir till från en inspelning på iPhone minnesanteckning under en rökrast på ett Libanesiskt julbord till färdig låt på några dagar. Och nä det är inte nåt depp från det du tänker på... det är över sedan länge...
Marruschkka:
--- Citat från: Eddi skrivet 23.12.2015, 19:07:35 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 22.12.2015, 23:59:47 ---Bra sjunget, skön stämning, bra prod - förutom vissa reverbigheter som stör lite, bra text.
--- Slut citat ---
:D Tack Div kul hur en låt blir till från en inspelning på iPhone minnesanteckning under en rökrast på ett Libanesiskt julbord till färdig låt på några dagar. Och nä det är inte nåt depp från det du tänker på... det är över sedan länge...
--- Slut citat ---
Bra, en mycket fin låt som du sjunger underbart på :rolleyes: :D
God Jul!
Eddi:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 23.12.2015, 20:14:14 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 23.12.2015, 19:07:35 ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Bra, en mycket fin låt som du sjunger underbart på :rolleyes: :D
God Jul!
--- Slut citat ---
Tack Marre och God Jul på er :)
Asti:
Lyssnar på paddan i julklappslurar, men det bryter varje lyssning
Efter ca 45 sekunder. :angry:
Låter soft och skönt så långt...
Får återkomma längre fram!
/Asti
Fuzzbub:
Skön låt Eddi. Jag gillar när du sjunger sådär mörkt och med känsla som du gör. Jag förstår att du kämpar med ljudbilden för det finns grejor men det är svårt att sätta fingret på! Det låter inte alls dåligt men du förstår... Kanske skära bort liiite i det över basregistret i sången(?). Jag vettitusan. Du får experimentera. Låten håller hög klass hur som! /Fuzz
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida