Forum > Demolåtar

Heartbeat Inverted - Feelings Grow

<< < (2/5) > >>

hagis:

--- Citat från: MaxB skrivet 11.12.2015, 11:12:19 ---Kändes bra i en lyssning med hörlurar. Städad instrumentljudbild och sansad sång.
Den här skulle kunna lyfta till oanade höjder, med en gospelgrupp i symbios, som backar sångerskan.

--- Slut citat ---
Det var väl lite tanken att få känslan av en gospelkör med den som är.

--- Citat från: spacetrucker skrivet 11.12.2015, 11:46:52 ---Wow... snyggt. Inte riktigt min kopp te men snyggt som attan. Ett extra plus för hammonden :D

Space

--- Slut citat ---
Det är en Hammond SK1 som jag lånade.

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 11.12.2015, 11:15:46 ---Härligt souligt och svängigt.

Jag gillade detta och tycker det lät bra hos mig.Jag är lite rostig ur lyssningssynpunkt så jag ger mig inte på detaljerna.

Helt underbar sång,grymt bra lir och sväng.

Störtskönt att lyssna på och ett kanon fint collab,
5 hattar i luften.

Mike

--- Slut citat ---
Tackar!

--- Citat från: Asti skrivet 11.12.2015, 15:45:41 ---Väldigt snygg produktion/mix och skitbra sång!
Snygga gitarrlicks! Ja, även bas och trummor sitter fint!
Det enda som störde mig en liten aning var den något påträngande
crash:en (t.ex i avsnittet efter 46 sek). Men det är en bagatell i sammanhanget.
Kanon!
/Asti

--- Slut citat ---
Tack! Har inte tänkt på crashen, men jag gillar ju mycket cymbaler :)

Gurano:
Allt låter bra men personligen tycker jag att sången är liiite för nära, liksom körerna i relation till musiken - men det är ju bara jag det
/G

MaxB:

--- Citat från: Gurano skrivet 12.12.2015, 00:36:00 ---Allt låter bra men personligen tycker jag att sången är liiite för nära, liksom körerna i relation till musiken - men det är ju bara jag det
/G

--- Slut citat ---

Det är bra körer det här! Superbra ju! Det jag tänker på då jag skriver symbios är kanske lite det Gurano är inne på, vet inte?
Eller att jag önskar att en del i kören inte är lika tajta som andra. Att det är lite met otajt kanske, som det kan va på riktigt då inte alla är så duktiga?
Eller vet inte, kanske svamlar?

HasseFX:
Bra överallt! Riktigt bra gosplkänsla! Fin sång och svängiga musikanter :)

Bribedant:
oh.. najs. Lyft med elplankan verkligen. Lite neutral men välbalanserad mix. Ståpälssång som alltid från Girly och gänget.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion