Forum > Färdiga produktioner
Henric Sången jag vill sjunga till dej
MaxB:
Då ere bara å flytte in den i "Färdiga demon".
Intressant att vara med på resan!
Skönt arbete att få ta del av!
Asti:
Jag tycker du sjunger bra, men skulle vilja ha mer värme i sångljudet
och kanske även lite större rumsljud! Nu låter det lite "väsigt" och alltför diskantrikt i mina lurar.
Du arbetar väldigt metodiskt och noggrant och får till ett väldigt snyggt arr!
Mix/produktion inget att anmärka på (förutom då vad gäller sången enligt ovan). Bra!
/Asti
Henric:
--- Citat från: Asti skrivet 29.12.2015, 20:36:39 ---Jag tycker du sjunger bra, men skulle vilja ha mer värme i sångljudet
och kanske även lite större rumsljud! Nu låter det lite "väsigt" och alltför diskantrikt i mina lurar.
Du arbetar väldigt metodiskt och noggrant och får till ett väldigt snyggt arr!
Mix/produktion inget att anmärka på (förutom då vad gäller sången enligt ovan). Bra!
/Asti
--- Slut citat ---
I slutskedet på projektet A/B lyssnade jag mycket, lyssnade på bl a Blender, Danny, Eric Saade, Molly Sanden m m och blev nästan förbluffad över hur mycket diskant dom skruvar på.....mid också för den delen....därmed inte sagt att sångljudet är perfekt....jag har inte sjungit själv så mycket och har inte hittat rätt riktigt än, vet inte riktigt var jag har min egen röst....jag tror jag förstår vad du menar faktiskt, men efter intensivt lyssnande hamnade det här....
Mvh Henric
spacetrucker:
Imponerande verk :)
Lite klen i bottnet tycker jag kanske och sången är lite vass för min smak men det är ju just vad det är, en smaksak. Jag tycker nog du kan vara nöjd med detta verk.
Stundom hör jag nåt som jag först trodde kom från min telefon, små "plink" eller "plonk" ljud, t ex vid 193. Är det nåt medvetet? ....hårklyverier :P
//Space
Henric:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 30.12.2015, 09:23:25 ---Imponerande verk :)
Lite klen i bottnet tycker jag kanske och sången är lite vass för min smak men det är ju just vad det är, en smaksak. Jag tycker nog du kan vara nöjd med detta verk.
Stundom hör jag nåt som jag först trodde kom från min telefon, små "plink" eller "plonk" ljud, t ex vid 193. Är det nåt medvetet? ....hårklyverier :P
//Space
--- Slut citat ---
Kul att du gillar låten! :D Jag är väl på det stora hela nöjd med låten, texten, sånginsatsen etc....sångljudet är väl det som jag är minst nöjd med....jag ska försöka få lite distans till låten och kolla över det igen med friska öron....tack för din kommentar!
Mvh Henric
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida