Forum > Färdiga produktioner
Henric Sången jag vill sjunga till dej
Henric:
Flyttat fram sången något, lite vassare lead och kör sång. Ändrat lite på mastermultibandkompressor - ökat himid och diskant lite grand.
Henric
Eddi:
Ja något bättre blev det men rätt långt från det jag hör i mitt huvud om jag varit din producent - men nu är jag ju inte det :lol: Huvudsaken du och frugan är nöjda :)
Henric:
--- Citat från: Eddi skrivet 23.12.2015, 19:34:51 ---Ja något bättre blev det men rätt långt från det jag hör i mitt huvud om jag varit din producent - men nu är jag ju inte det :lol: Huvudsaken du och frugan är nöjda :)
--- Slut citat ---
Nöjd blir man ju aldrig - en av nackdelarna med att hålla på med sånt här - Har i alla fall fått texten klar idag på julaftons morgon under en promenad med hunden längs den skånska sydostkusten! :rolleyes: Jag tycker att dom sista justeringarna blev till det bättre, lite bättre klipp i sången, som extra plus blev det också lite mer bett i gitarrer och på intro,mellanspel och outro hör man lite mer rassel från sejamattan på virveln!
Jag har åkt på en envis förkylning så jag får vackert vänta med att sjunga in dom sista stroferna....kraxar som en kråka!
God Jul på dej!
Henric
Henric:
Spelat in gitarrsolot och lite fills på sista reffeomtaget! Har försökt att flytta fram leadsången lite till....har typiskt nog gått och blivit förkyld med världens rethosta så dom sista sångstroferna får lysa med sin frånvaro ett tag till! GOD FORTSÄTTNING PÅ JULEN!
Mvh Henric
Marsall:
Fint o passande sound o lir o bra sjunget ..Men sångljudet passar inte riktigt ..Mer crisp på den ..nu lite plåtlåda .. Fram med den fina sången i crispet ..EQ
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida