Forum > Demolåtar

Håkan Nilsson & Robert Lovén "Ride on" Bägge sångversionerna klara

<< < (3/3)

Eddi:
Haha det här är ju mission impossible båda har intressant röst men jag tror Håkan vinner på djupet och förlorar på svengelskan typ. Kan du inte mixa ihop rösterna så får vi höra..... :D

Håkan Nilsson:

--- Citat från: Eddi skrivet 04.12.2015, 22:40:37 ---Haha det här är ju mission impossible båda har intressant röst men jag tror Håkan vinner på djupet och förlorar på svengelskan typ. Kan du inte mixa ihop rösterna så får vi höra..... :D

--- Slut citat ---
Haha, jo jag lyssnade på mixarna samtidigt, men det funkade inte alls vi sjunger i helt olika takt, o även olika ord. Han sjunger nog lite mer som Bon Scott gjorde, han är ju ACDC fanatiker sen 70-talet, jag tog en rad i taget som jag tyckte. Att sjunga mer som orginalet funkade inte alls. Och nu kan jag inte sjunga den alls fast jag har en så bra backtrack. Jag måste nog öva en hel vecka innan jag klara den utan att det blir kalkon live. O lika är det med ett gäng fler låtar/backtrax, jag har varit alldeles för produktiv så jag har inte hunnit lära mig dem live så att säga. Måste sluta spela in ett tag. Men hur fan ska jag kunna låta bli?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion