Forum > Färdiga produktioner
Asti - Nothing more to say
bjurte:
--- Citat från: Asti skrivet 01.12.2015, 14:17:28 ---
--- Citat från: Marsall skrivet 01.12.2015, 13:47:10 ---Och grannens mossa är alltid grönare "eller hur det nu var? :unsure:
--- Slut citat ---
Ja, så var det nog... :unsure:
Eller som någon sa en gång - Mossa, mossa på er alla mänskobarn!
Minns ni vem som sa det? B)
/Asti
--- Slut citat ---
Jodå visst var det 'ASTI-lilltrolls' hällsningsfras i dom gamla böckerna,jag minns det som igår(eller var det för hundra år sedan?? :rolleyes: )
Skönt svävande låt annars,kanske att orgeln/mellotronen är aningens för dominant/hög men mossan var alltid grönare förr...
Asti:
--- Citat från: bjurte skrivet 02.12.2015, 12:03:44 ---
--- Citat från: Asti skrivet 01.12.2015, 14:17:28 ---
--- Citat från: Marsall skrivet 01.12.2015, 13:47:10 ---Och grannens mossa är alltid grönare "eller hur det nu var? :unsure:
--- Slut citat ---
Ja, så var det nog... :unsure:
Eller som någon sa en gång - Mossa, mossa på er alla mänskobarn!
Minns ni vem som sa det? B)
/Asti
--- Slut citat ---
Jodå visst var det 'ASTI-lilltrolls' hällsningsfras i dom gamla böckerna,jag minns det som igår(eller var det för hundra år sedan?? :rolleyes: )
Skönt svävande låt annars,kanske att orgeln/mellotronen är aningens för dominant/hög men mossan var alltid grönare förr...
--- Slut citat ---
Du kan ju din Nicke-lilltroll bjurte! :D
Spännande att du finner låten svävande!
Ja, kanske är "orgeln/mellotronen" (en flöjt från Hypersonic,
som är sänkt ett par oktaver) lite för stark i mixen...ska kolla det!
Och enligt Plinka är tydligen även vitmossan grön nu för tiden. :)
Tack för feedback!
/Asti
Fuzzbub:
Inte alls dålig men den här passar inte på skivan! Ok, det är bra att ha många låtar att välja mellan så let it flow.
Snyggt och väl utfört som vanligt. Hur har du fått till Leslieeffekten på gitarren förresten? Phaser eller renodlad leslie eller hur? /Fuzz
Håkan Nilsson:
Jag skulle vilja ha mer trummor. Tungt hihatkomp skulle driva på den långsamma låten bra. Är det kompgitarrer det är för mycket av?
egghuvud:
Jag tyckte det var coolt fastän det var lite hippie. Men så är jag också gammal. Fick lite Barclay James Harvest vibbar och slängdes tillbaka en hel massa år en stund. Tycker också att du kunde jobba lite mer med trummorna så att de driver på lite.
Lite krockande s i körerna också. Annars som vanligt en bra låt och bra genomfört. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida