Forum > Färdiga produktioner

Asti - Nothing more to say

(1/6) > >>

Asti:
Efter att ha hört Jeff Lynne's senaste fick jag lust att vältra mig i nostalgi!  :)
Är det något att lyssna på eller enbart mossigt..?
Tacksam för synpunkter på mix, arr m.m.

Titel: Nothing more to say
Artist: Asti
Text & Musik: Asti
Längd: 4:30
År: 2015

Gurano:
Inte alls mossigt - kan aldrig vara mossigt även om det har mossiga/äldre referenser enligt mig. Har man inte de äldre referenserna i sig så är det ju inte jämfört gammalt. Mina ungar lyssnar på gammal musik (som om den vore ny ... typ). Lite för lugn dock för att jag ska falla för den - måste liksom hända mer i mina öron.

/Gurano

Eddi:
Haha jo mina döttrar 10 och 26 skulle nog klassa detta som mossigt men vi som är lite äldre och uppskattar nyanserna i Beatle-eran tycker nog helt annorlunda. Jag tycker den är helt suverän och den ger mig verkligen tillfredställelse vad beträffar sköna harmonier och sång/spel wonderbaum helt enkelt... :D

Asti:

--- Citat från: Gurano skrivet 29.11.2015, 00:19:39 ---Inte alls mossigt - kan aldrig vara mossigt även om det har mossiga/äldre referenser enligt mig. Har man inte de äldre referenserna i sig så är det ju inte jämfört gammalt. Mina ungar lyssnar på gammal musik (som om den vore ny ... typ). Lite för lugn dock för att jag ska falla för den - måste liksom hända mer i mina öron.

/Gurano

--- Slut citat ---
OK, inte mossigt men för lugnt!  :D
Tack för feedback!
/Asti

Asti:

--- Citat från: Eddi skrivet 29.11.2015, 06:06:19 ---Haha jo mina döttrar 10 och 26 skulle nog klassa detta som mossigt men vi som är lite äldre och uppskattar nyanserna i Beatle-eran tycker nog helt annorlunda. Jag tycker den är helt suverän och den ger mig verkligen tillfredställelse vad beträffar sköna harmonier och sång/spel wonderbaum helt enkelt... :D

--- Slut citat ---
Jomen så är det. Mina söner gillar inte låtarna jag spelar in fastän den äldste fyller 40 i år...
Roligt att du ändå uppskattar mina efterapningar av Beatles' musik Eddi!  :)
Jag tycker själv det är väldigt roligt att någon gång ibland återvända till den här musiken.
Tack för din feedback!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion