Forum > Färdiga produktioner
MOMA – Its Not the Fall That Kills you Mix 2015
MaxB:
Nej men vad tusan, ser att att jag trots en massa lyssningar ännu inte kommenterat. B)
Härligt gung och sjöngsjunget.
A sudden stop! (paus en stund) kan se framför mig och alla på dansgolvet reagerar olika. Vill se dansgolvet, vill vara där och dansa!
Tredje gången vet alla vad som gäller, frys på platsen, stå blixtstilla, sen sätt igång och gunga.
Jag gillar mixen också men vet inte varför jag tar det som självklart att den är bra? Troligen för att du ar synnerligen inblandad i prodden.
Fjärde gången överraskar detta Sudden stop, i alla fall första gången vi dansar till den. Haha bra stop där efter det sista stoppet...
MOMA:
--- Citat från: MaxB skrivet 09.01.2016, 12:17:13 ---Nej men vad tusan, ser att att jag trots en massa lyssningar ännu inte kommenterat. B)
Härligt gung och sjöngsjunget.
A sudden stop! (paus en stund) kan se framför mig och alla på dansgolvet reagerar olika. Vill se dansgolvet, vill vara där och dansa!
Tredje gången vet alla vad som gäller, frys på platsen, stå blixtstilla, sen sätt igång och gunga.
Jag gillar mixen också men vet inte varför jag tar det som självklart att den är bra? Troligen för att du ar synnerligen inblandad i prodden.
Fjärde gången överraskar detta Sudden stop, i alla fall första gången vi dansar till den. Haha bra stop där efter det sista stoppet...
--- Slut citat ---
Vi hade kul med tjejerna i kören :D :D :D :D Det tog ett tag innan det satt, och när vi väl repat färdigt blev det hysterisk skratt-infarkt mitt i stoppet. Kul inspelning var det!
Tack för lovorden!!
MOMA
MOMA:
--- Citat från: Dividend skrivet 31.12.2015, 01:08:14 ---Tycker det låter bättre än förra gången jag lyssnade, osäker på varför :D
Men det var ett tag sen. Bra sjunget!
--- Slut citat ---
Och tack div - det värmer naturligtvis. Knåpar för fullt med festivalen och ett av alstren kommer nog att landa i samma anda som "Not the fall..." Vi kämpar på :D
Plinka:
Mmm, det svänger, katten! Det här var uppiggande, och vad kul att komma tillbaka till KR efter vintersemestern och få njuta av såna här alster!
MOMA:
--- Citat från: Plinka skrivet 21.01.2016, 14:56:18 ---Mmm, det svänger, katten! Det här var uppiggande, och vad kul att komma tillbaka till KR efter vintersemestern och få njuta av såna här alster!
--- Slut citat ---
Gracias Plinka! Det är kul när man då och då kommer upp något slags "groove" :D
Det knepiga, tycker jag, är att man lätt går bort sig i mixen, och så hamnar något för lågt och något annat för högt. Och plötsligt svänger det inte alls! Men så kranar man vidare och vips...
Kul att du gillade det!
MOMA
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida